از ستاد مدیریت بحران استانداری در گزارشی درخواست یک فروند بالگرد شد و براساس شنیده ها قرار است این بالگرد تا ساعتی دیگر برای خاموش کردن آتش به این منطقه اعزام شود
کد خبر: ۱۰۷۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 27 November 2022

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد با اشاره به ادامه آتش سوزی عرصه های جنگلی این شهرستان که از روز گذشته تا امروز حدود ۲۰ هکتار جنگل طعمه حریق شد، برای اطفای آن از مدیریت بحران استانداری مازندران درخواست یک فروند بالگرد کرد.

سینا عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این آتش سوزی عصر دیروز رخ داد و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و اهالی و امدادرسانی دستگاه های اجرایی مختلف پس از اطلاع این حادثه حوالی ساعت ۱۸ به محل وقوع آتش سوزی که به منطقه "سری چهار جنگل چارکت " موسوم است اعزام شدند.

وی بیان داشت: محل آتش سوزی سخت گذر است و امکان حضور و انتقال تجهیزات اطفای حریق از سوی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی میسر نیست بنابراین از ستاد مدیریت بحران استانداری در گزارشی درخواست یک فروند بالگرد شد و براساس شنیده ها قرار است این بالگرد تا ساعتی دیگر برای خاموش کردن آتش به این منطقه اعزام شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد گفت : هم اینک مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر و مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران برای مشاهده از محل وقوع آتش سوزی ، مدیریت بهتر و نظارت دقیق تر حضور دارند.

حدود ۳۳ هزار هکتار از سطح عرصه های جنگلی و مرتعی زیر پوشش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد غرب مازندران قرار دارد.

روز گذشته هم سه نقطه از عرصه های جنگلی و مرتعی غرب مازندران واقع در شهرستان های نوشهر ، کلاردشت و چالوس طمع حریق شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار