رئیس شورای شهر نکا گفت: به منظور بهبود عبور و مرور در سطح شهر، «پروژه احداث پل چمازی»، «آزادسازی حریم رودخانه از پل کمربندی تا پل شهر» و «ساخت میدان امام رضا علیه(ع)» در مرحله اجرا قرار دارند
کد خبر: ۱۰۷۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 25 November 2022

به گزارش تابناک مازندران، سید اسماعیل میری رئیس شورای اسلامی شهر نکا در نشست خبری با خبرنگاران در صبح چهارشنبه ۱۴۰۱/۳/۲ به بیان مهمترین اقدامات انجام شده پرداخت. 

نشست خبری رییس شورای شهر نکا با خبرنگاران در آذرماه ۱۴۰۱  

بر اساس این گزارش، سید اسماعیل میری با بیان اینکه، رویکرد این مجموعه در دوره ششم بصورت برنامه های «کوتاه مدت»، «میان مدت» و «بلند مدت» ۴ساله است، گفت: اولویت شورای ششم بهره‌برداری از پروژه های مهم شهری که از سالها پیش معطل و نیمه تمام مانده بودند است.

وی با اشاره به اینکه، در حوزه «ترافیکی» ، «گردشگری» ، «بهبود عبور و مرور شهری» و «حل مشکلات خدماتی» کارهای بزرگی انجام شد، یادآور شد: «افتتاح پارک جنگلی قرمرض» ، «تکمیل پروژه پارک ملت و سد لاستیکی» بعنوان مهمترین طرح های نیمه تمام در حوزه گردشگری بودند که در این دوره به بهره برداری رسیدند.

رئیس شورای شهر نکا ادامه داد: به منظور بهبود عبور و مرور در سطح شهر، «پروژه احداث پل چمازی»، «آزادسازی حریم رودخانه از پل کمربندی تا پل شهر» و «ساخت میدان امام رضا علیه(ع)» در مرحله اجرا قرار دارند.

میری با اشاره به پروژه های در مرحله پیگیری و در دست اقدام شورای شهر و شهرداری اظهار کرد : «حدود ۳۰ هزار تُن آسفالت» در سطح شهر به منظور عملیات آسفالت شدن پخش گردید، «آغاز عملیات پارکینگ طبقاتی شهر»، «تأمین حدود ۴۰۰ هزار متر مربع موزائیک فرش برای پیاده روها»، «بازسازی پارک نارنجباغ»، «اخذ مجوز گردشگری منطقه کوهسارکنده»، «احداث دیواره رودخانه» و … از جمله این موارد هستند.

وی تصریح کرد: ضعیف بودن پوشش تلویزیونی در برخی از نقاط شهر از جمله مشکلات شهروندان و دغدغه های ما بود و با توجه به اینکه این کار جزو وظایف ۳۲ گانه شورای شهر نبود، اما با پیگیری آن و اهدای زمین، نصب کانکس و کمک تجهیزات جانبی از سوی شورا، سازمان صدا و سیما دکل جدید را نصب کرد و مشکل حدود ۸ هزار نفر از ساکنین منطقه جنوبی شهر و روستاهای اطراف رفع شد.

رئیس شورای شهر نکا گفت: شورای شهر به منظور حل مشکلات کمبود آب شرب شهر در جلسات متعدد با مسئولان آب و فاضلاب، ۲ حلقه چاه شهرداری را به طور موقت در اختیار آبفا قرار داد و بخشی از مشکلات شهروندان را رفع کرد.

میری با اشاره به تراکم ساختمانی و مرتفع سازی در سطح شهر عنوان کرد: تلاش ما بر این است افزایش تراکم در حد غیر مجاز را محدود کنیم .

وی در خصوص کمپوست زباله و ظرفیت اسمی این طرح خاطرنشان کرد: ظرفیت اسمی کمپوست زباله ۲۵۰ تُن در روز بود که پاسخگوی نیاز ۵ شهر شرق مازندران است اما در حال حاضر ۹۰ تُن در روز می باشد لذا برای ارتقای این حوزه نیازمند ۱۵ میلیارد تومان هستیم.

رئیس شورای شهر در پایان به روند پیشرفت فیزیکی غسالخانه شهر اشاره و متذکر شد: بیش از ۷۰ درصد پروژه احداث غسالخانه انجام شده است که تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نکایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
خسته نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار