ورودی چالکرود رامسر به مانند مخروبه ای بی منظر و بی روح شده که شایسته و زیبنده شهری با نام عروس شهرهای ایران نیست و نیازمند زیباسازی با مشارکت شهرداری های منطقه و بخشداری و دهیاری چالکرود است
کد خبر: ۱۰۷۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 25 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، شهرستان نمونه گردشگری رامسر، خواستگاه اصلی گردشگران و مسافران در طول سال بوده و از این شهر بنام عروس شهرهای ایران یاد می شود‌.

اما در این سالها مسئولین جهت زیباسازی ورودی رامسر یعنی  چالکرود چه اقدامی کردند؟!

ورودی چالکرود به مانند مخروبه ای بی منظر و بی روح شده که شایسته و زیبنده شهری با نام عروس شهرهای ایران نیست و نیازمند زیباسازی با مشارکت شهرداری های منطقه و بخشداری و دهیاری چالکرود است.

یکی دیگر از معضلات در ورودی پل چالکرود عبور خودروها با سرعت نامناسب بوده که سبب تصادفات مکرر منجر به فوت عزیزانمان در سالهای اخیر شده است.

ایمن سازی ورودی پل چالکرود به همت بخشداری دالخانی و دهیاری و شورای اسلامی روستای چالکرود با نصب سرعت گیر کار پسندیده ای بود تا بخشی از خطرات احتمالی تصادفات جاده ای کاهش یابد اما مسکن است و درمان آنرا بایستی با نگاه علمی دید ..

از این ظرفیت یعنی چالکرود ، این ویترین شهرستان میشود برای معرفی شهرستان و حتی اقتصاد آن استفاده موثر کرد به شرط تشریک مساعی و نگاه علمی.

سوال اینجاست، دلیل بی توجهی مسئولین شهرستان به چالکرود چیست ؟! اگر چنین است باید تاسف خورد به حال مسئولی که نتواند ورودی شهر زیبای گردشگری را ایمن و زیباسازی کند.

خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار