تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مامورین مستقر در محل به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود
کد خبر: ۱۰۷۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 25 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد در اطلاعیه ای اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۵ آذر در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مامورین مستقر در محل به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار