هنر مدیران باید این باشد که مشکلات مردم را در ادارات خود حل و فصل کنند تا مردم نیاز به مراجعه به استانداری نداشته باشند
کد خبر: ۱۰۷۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 24 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه ملاقات مردمی در گفت و گویی اظهار داشت:

رسالت مدیران حل مشکلات مردم باشد

سیدمحمود حسینی پور در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم استان با عنوان اینکه روزی که بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم بی شک بهترین روز کاری ماست، گفت: رسالت مدیران حل مشکلات مردم باشد. ‎
به گزارش پایگاه خبری مجلس انقلابی، سیدمحمود حسینی پور در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم استان با عنوان اینکه روزی که بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم بی شک بهترین روز کاری ماست، خاطرنشان کرد: در ملاقات مردمی تلاش ما بر این است که نظام مسائل مردم را در ادارات دولتی حل و مشکلات آنان را در جلسات تصمیم سازی استان به مدیران دستگاه های اجرایی گوشزد کنیم .
نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه تلاش می کنیم با پیگیری های لازم کاری کنیم تا مردم ما بدون مراجعه به دوایر دولتی، مشکلاتشان حل و فصل شود، اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان بدنبال حل موانع مردم در ادارات استان هستند.
حسینی پور اظهار کرد :میزان فراوانی مشکلات مردم در ادارات باید شناسایی گردد تا در حل مشکلات آنان و ارزیابی دقیق عملکرد مدیران استان بهره گیری شود.
استاندار مازندران تصریح کرد :هنر مدیران باید این باشد که مشکلات مردم را در ادارات خود حل و فصل کنند تا مردم نیاز به مراجعه به استانداری نداشته باشند.
وی یادآور شد :امیدواریم همه مسئولین نسبت به رفع موانع اداری در مقابل مشکلات مردم به وظایف خودشان عمل کنند و اقدامات لازم را انجام دهند تا امور مردم به سادگی تسهیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار