همایش کانون وکلای دادگستری ایران در بابلسر
در این همایش کانون وکلای دادگستری ایران به بیان مطالبات خود پرداختند و بعد دبیر همایش و بابایی کارنامی نماینده مجلس و استاندار مازندران و رئیس کل دادگستری مازندران نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ 23 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در مراسم افتتاحیه چهل و هفتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران که روز چهارشنبه در بابلسر برگزار شد، اظهار داشت :

ما همیشه چه در قالب قاضی و چه در قالب وکیل در این روزگار در امر وکالت اشتغال داریم و همه ما امورمان را به خدایی واگذار می کنیم که مشکلات ما را حل می کند و جزا و پاداش می دهد. 

افتتاحیه همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در بابلسر+گزارش تصویری  

رییس کل دادگستری استان مازندران: ما در دادگستری استان ارتباط خوبی با کانون وکلای استان داریم و آن را یار رو یاور مردم می دانیم و قطعا در این مسیر بهتر از این عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع وکالت به پیش از اسلام بر می گردد، گفت : امروزه وکالت به یک موضوع مهم تبدیل و از هم تفکیک شده است و رسالتی در اصل ۱۵۶ قانون اساسی عنوان شده که در آن گسترش عدالت و مبارزه با ظلم و رسیدگی به شکایات و دعاوی است و جز رسالت وکلا و همه کسانی که در حوزه عدلیه کار می کنند محسوب می شود. 

افتتاحیه همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در بابلسر+گزارش تصویری  

اکبری با بیان اینکه خدا در سوره حدید قرآن کریم هدف از رسالت پیامبران قسط و داد فرموده است،افزود: در این راستا قوه قضاییه به تنهایی وظیفه مند نیست و وکلا در این بین عدلیه را یاری می دهند.

وی تصریح کرد: این وکیل است که قاضی را برای تصمیم به رای عادلانه یاری می رساند و امروزه می بینیم این معاونت برای اجرای عدل و داد در عملکرد وکلا متجلی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
با سلام . جهت اطلاع استاندار محترم مازندران عرض میکنم مدتی است که مشاورین املاک استان مازندران الخصوص ناحیه چمستان ونور که تقریبا 720 مشاوراملاک و بنگاهی هستند
اقدام به اخاذی از خریداران ملک در این منطقه میکند . به این شکل که بعد از خرید ویلا و تسویه حساب با بنگاه و شهرداری ـ مالیات و محضر و حق بنگاه و دهیاری در پایان وقتی سند آماده و تحویل شد . مشاورین املاک با خریدار تماس گرفته و طلب 50 تا 150 میلیون تومان میکنند تحت عنوان ورودی به روستا . در حالیکه به گفته دهیاری ها هیچ نقطه ای در این مناطق ورودی به روستا ندارد قابل توجه اینکه این ویلا ها شهرکی هم نیستند . نحوه پرداخت پول هم به یکی از اهالی روستا است که هیچگونه سمت دولتی هم ندارد و هیچ جا هم ثبت و منظور هم نمی شود . اگر هم این پول پرداخت نشود تهدید به دزدی . غارت . و آزار و اذیت می شوید . به گفته خود مشاورین املاک این مسئله عرف شده است . اگر شما تحقیق کنید و به خریدران ویلا در چند ماه گذشته مراجعه کنید متوجه این حقیقت می شوید . لطفا جهت آگاهی مردم از غیر قانونی بودن این پرداخت اطلاع رسانی قوی در سطح شهر و منطقه داشته باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار