در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهمان از شهرستان آستارا وارد مازندران شده و اقدام به فروش سکه‌های تقلبی در شهر‌های بابلسر، بهمنمیر، بابل، جویبار، کوهیخیل، سیمرغ و قائمشهر کردند
کد خبر: ۱۰۷۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 23 November 2022

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، معاون فرهنگی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری فروشنده سکه‌های تقلبی در شهرستان جویبار خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی،‏‏ معاون فرهنگی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان جویبار با اطلاع از اینکه فردی غیربومی به همراه همدستش در آن شهرستان اقدام به فروش سکه‌های تقلبی می‌کنند، موضوع دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.
او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان جویبار یکی از متهمان را در داخل طلافروشی، حین فروش سکه‌های تقلبی دستگیر کردند، افزود: طی بازرسی از کیف همراه متهم، ۳۳ عدد سکه‌های پارسیان یک گرمی با مارک‌های مختلف تقلبی کشف شد.
این مسئول گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهمان از شهرستان آستارا وارد مازندران شده و اقدام به فروش سکه‌های تقلبی در شهر‌های بابلسر، بهمنمیر، بابل، جویبار، کوهیخیل، سیمرغ و قائمشهر کردند.
سرهنگ جعفری با بیان اینکه متهم دارای ۱۱ فقره سابقه کیفری است و یکی از متهمان که در طلافروشی دیگری حضور داشت از صحنه متواری شد، افزود: تلاش برای شناسایی همدستش ادامه دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار