در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
گردش اقتصاد و ایجاد اشتغال با استفاده از پتانسیلهای گردشگری میسر می‌گردد. نباید با داشتن اینهمه ظرفیت و استعداد، انسداد داشته باشیم. با داشتن برنامه ریزی درست می‌توانیم در حوزه جذب توریست حرف اول را بزنیم.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ 20 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، حسینی معاون برنامه‌ریزی فرماندار چالوس در گفت و گویی اظهار داشت:
 حضور پرشور و قدرتمند شهرداری‌ها و نهادهای گردشگری شهرستان چالوس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، فرصت مناسبی برای تقویت حوزه گردشگری و جذب توریست و سرمایه‌گذار در منطقه است.
زمان ماندگاری مسافر و توریست در شهرستان ما با توجه به ظرفیتهای موجود کم است که باید با رفع مشکلات و موانع موجود این مساله را حل کنیم.
گردش اقتصاد و ایجاد اشتغال با استفاده از پتانسیلهای گردشگری میسر می‌گردد. نباید با داشتن اینهمه ظرفیت و استعداد، انسداد داشته باشیم. با داشتن برنامه ریزی درست می‌توانیم در حوزه جذب توریست حرف اول را بزنیم.
چالوس، هچیرود، مرزن‌آباد و نمک‌آبرود سرشار از ظرفیت هستند. شهرستان ما با اینهمه ظرفیت نباید در اندازه گذرگاه محلی باشد.
سرمایه گذار هست اما سرمایه گذاری نیست و باید این مشکل را حل کنیم. در همین راستا راه‌اندازی سایت سرمایه گذاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

مهندس جعفر ردایی #شهردار_هچیرود:
برای ما شرکت در این نمایشگاه اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم با توجه به تجربه خوب سال گذشته، اینبار پرشورتر و پرقدرت‌تر در این عرصه مهم حضور پیدا کنیم.
سال گذشته تنها دو شهرداری هچیرود و کلاردشت از مازندران در این نمایشگاه شرکت داشتند، درحالیکه مشارکت دیگر استانها بیشتر بود. امیدواریم امسال شاهد حضور تعداد بیشتر شهرداری‌های استان باشیم.‌ چرا که این نمایشگاه به تقویت شهرداری‌ها نیز کمک می‌کند.
حضور در این نمایشگاه شاید یک کار ظاهری تصور شود، اما باید آن را بسیار جدی گرفت. عمده مخاطبان ما در این نمایشگاه، توریستها و سرمایه‌گذاران هستند که می‌توان با جذب آنها به توسعه شهرهای‌مان بویژه در حوزه گردشگری کمک شایانی کرد.
ما در ابتدای دوره ششم در شهر هچیرود، کمیته نمایشگاه ها را تشکیل دادیم و تلاش این کمیته موجب شد تا حضور و مشارکت بسیار فعال و چشمگیری در نمایشگاه سال گذشته داشته باشیم. ضمن اینکه برای کاهش هزینه، از توان سرمایه گذاران نیز استفاده کردیم. برای نمایشگاه امسال نیز آمادگی کامل داریم و اقدامات خوبی را برای حضور پرشورتر غرفه شهرداری هچیرود در برنامه خواهیم داشت.
ندای‌دریا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار