در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۷۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 20 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 28/8/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

لزوم ترویج و تبیین خط سرخ شهادت در بین جوانان/ شهدا مکتب انقلاب را زنده نگهداشته اند
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، بر لزوم ترویج و تبیین خط سرخ شهادت در بین جوانان تاکید و گفت: شهدا مکتب انقلاب را زنده نگهداشته اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، یادواره ۷۶ شهید فرماندهی انتظامی شهرستان قائمشهر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کل کشور، سردار "میرزایی" فرمانده انتظامی استان مازندران و مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی در این مراسم با اشاره به لزوم ترویج و تبیین خط سرخ شهادت در بین جوانان، اظهار کرد: شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند که از این رو حق بزرگ و وصف‌ناپذیری بر ملت ایران دارند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، گفت: مردم شهرستان قائم شهر شهیدان بسیاری را به این انقلاب تقدیم کرده و مکتب این انقلاب را زنده نگهداشته و پشتیبان این کشور هستند.
وی با اشاره به فرمایشات سردار دلها شهید "حاج قاسم سلیمانی"، گفت: شرط شهید شدن، شهید بودن است خون شهیدان ما امتداد خون های پاک کربلاست و با پیروی از راه شهدا، استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای ظالمانه و وحشیانه دشمنان، می‌توانیم راه عزت و پیشرفت کشور را طی کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطر نشان کرد: رسانه های بیگانه دنبال اغتشاشات و فریب دادن جوانان ما هستند رهبر عزیزمان آن سید بزرگوار از همان اول هم بیان داشتند این برنامه ها و اغتشاشات کار شیطان بزرگ آمریکا است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اینکه برخی از افراد که عزت و آبرویی در کشور ندارند، تلاش می‌کنند تا با استفاده از بمباران خبری دشمنان اسلام، این گونه القا کنند که شهدا در تقدیم جان خود اشتباه کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امروز همه بایستی مراقب توطئه دشمنان قسم خورده نظام که آخرین نفس‌های خود را می‌کشند باشیم، خاطر نشان کرد: نباید تسلیم جوسازی‌ها و بمباران تبلیغات دشمنان شد، چراکه پیشرفت و آبادی کشور تنها با یاد امام راحل و پیروی از راه شهدای گرانقدر امکان‌پذیر است.
این گزارش حاکی است، در این مراسم از خانواده های ۷۶شهید فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر تجلیل شد.#

-------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 33 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 33 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

-------------------------------

توقیف خودروی سرقتی در فریدونکنار
سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از شناسایی و دستگیری سارقان خودرو با 11فقره سرقت در عملیات ضربتی ماموران خبر داد.
سرهنگ "حسن هاشم پور"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران گشت انتظامی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند .
راننده و دو سر نشین دیگر خودروی مورد نظر که در بررسی های به عمل آمده دارای سابقه سرقت بود به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند .
سرهنگ هاشم زاده، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح عملیاتی توسط ماموران خودروی مورد نظر در یکی از محورهای خروجی این شهرستان متوقف و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از داخل خودرو، سرنشینان آن دستگیر شدند .
وی همچنین بیان داشت: راننده و سرنشینان خودروی مذکور ضمن اعتراف به سرقت این خودرو به 11 فقره سرقت اماکن خصوصی و اموال داخلی خودروها در این شهرسنان نیز لب به اعتراف بازکردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه با تاکید بر رعایت هشدار های انتظامی از سوی شهروندان از آنان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از خودرو، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

-------------------------------

دم خروس دشمنان غربی در بابلسر بیرون زد
سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 4 عامل تحریک جامعه که با دریافت چندین دلار اقدام به شعارنویسی می کردند، در شهرستان بابلسر خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شعار نویسی ها و تحریک افکار عمومی در استان توسط افرادی فریب خورده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی سطح استان قرار گرفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران انتظامی شهرستان بابلسر موفق به شناسایی و دستگیری 4 نفر از عاملان شعارنویسی در آن شهرستان شدند.
سرهنگ ساداتی، افزود: این افراد که با مقاصد تحریک افکار عمومی و برهم زدن امنیت عمومی در آن شهرستان فعالیت می کردند به شعار نویسی، با هدایت لیدرهای اغتشاشات در آن شهرستان اعتراف کردند.
ساداتی از کشف 300 دلار از متهمان در حین دستگیری آنان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

-------------------------------

سارق مرکبات در دام پلیس میاندورود
سرهنگ شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق مزارع و باغات کشاورزی با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد اماکن خصوصی در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود ، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی و در حال انتقال 1 تن پرتغال سرقتی با خودروی نیسان دستگیر شد.
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ باقری در خاتمه از شهروندان خواست: با توجه به فصل برداشت مرکبات ،آموزش هاي همگاني پليس در حوزه پيشگيري از سرقت توجه ويژه داشته و آنها را کاربردی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا فعالیت مجرمانه موضوع را سریعاً از طریق سامانه 110 مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

-------------------------------

دستگیری 2 سوداگرمرگ در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف 3 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با یک خودرو اقدام به حمل موادمخدر از استان گلستان و توزیع آن در سطح وسیعی در این شهرستان می کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهمان را در حین ورود به این شهرستان شناسائی و در عملیاتی ضربتی ضمن توقیف خودروی متهمان آنان را دستگیر کردند .
سرهنگ کلوانی از دستگیری 2 سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این عانلان افیونی 2 کیلو و 900 گرم موادمخدر از نوع حشیش ، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهمان پس از انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند نخواهد داد .
کلوانی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------

كشف4 تن چوب قاچاق در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا،از توقيف 4 خودروی سواری و کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"قاسم عزیزی"درتشريح اين خبر،گفت: به منظور حفظ منابع طبیعی طرح مبارزه با قاچاق فراوده های جنگلی در دستور کار ماموران پاسگاه های پی رجه، استخر پشت و زارم رود این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت های هدفمند در حوزه استفاظی خود موفق به شناسایی 4 قاچاقچی چوب در سطح این شهرستان شدند.
وی، تصریح کرد: در اقدامی عملیاتی که به مدت 24 ساعت به اجرا در آمد در مجموع 4 خودروی سواری در حین تردد در جاده های جنگلی و کوهشتانی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آنها در مجموع 4تن چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد.
سرهنگ عزیزی، اظهار داشت: ضمن کشف چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان، متهمان نیز پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی از جمله قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------

دستگیری 20 لیدر ناآرامی های بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد: با مدیریت هوشمندانه ماموران انتظامی بهشهر 20 نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ناآرامی های چند روز گذشته در بهشهر که با سازماندهی معاندان و افراد فرصت طلب با هدف ایجاد ناامنی، آسیب زدن و تخریب اموال عمومی صورت گرفته بود ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی موفق شدند، لیدرهای اصلی این اقدامات خرابکارانه را شناسایی کنند.
وی افزود : با مدیریت هوشمندانه ماموران، تعامل دستگاه های امنیتی و مشارکت بسیار های مردم بصیر و ولایی شهرستان تاکنون 20 نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ عنایتی تصریح کرد: تخریب اموال عمومی، آتش زدن بانک ها، راه اندازی کمپین تجمعات غیرقانونی در فضای مجازی و... از اقدامات آشوبگرانه این متهمان بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، اعلام کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند قاطعانه برخورد خواهد شد 

خبر سلمان مهدوی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار