استان مازندران تاکنون ۱۲ جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت را تحت عنوان اشک انار برگزار کرده است و میانگین جشنواره‌های سه سال اول ۳۰۰ اثر از ۹۲ شاعر و میانگین هشت جشنواره بعدی ۷۰۲ اثر از ۲۱۵ شاعر مازندرانی بود
کد خبر: ۱۰۷۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 19 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمد صادقی سنگدهی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از ارسال ۴۹۰ اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس و مقاومت اشک انار مازندران خبر داد و اظهار داشت: این آثار در مدت پنج ماه توزیع فراخوان از ۱۶۰ شاعر مازندرانی دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از یازدهم تیر ۱۴۰۱ در بین شاعران استان مازندران منتشر شد، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور امسال اعلام شده بود و پس از آن با توجه به استقبال شاعران تا ۱۳ آبان تمدید شد.

صادقی سنگدهی با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ اثر نیز از ۳۰ شاعر غیر مازندرانی به دبیرخانه ارسال شد که در مرحله اول حذف و در آمار محاسبه نشده است.

این مسئول زمان اختتامیه این جشنواره را دی اعلام کرد و گفت: در این آئین از کتاب جشنواره که مجموعه‌ای از آثار برگزیده این دوره خواهد بود، رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: استان مازندران تاکنون ۱۲ جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت را تحت عنوان اشک انار برگزار کرده است و میانگین جشنواره‌های سه سال اول ۳۰۰ اثر از ۹۲ شاعر و میانگین هشت جشنواره بعدی ۷۰۲ اثر از ۲۱۵ شاعر مازندرانی بود.

صادقی سنگدهی ضمن تشکر از دبیران علمی و اجرایی و داوران ۱۱ جشنواره استانی عنوان کرد: امسال «میثم رنجبر» شاعر جوان استان را به عنوان دبیرعلمی دوازدهمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس و مقاومت اشک انار مازندران منصوب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار