به جهت اینکه مازندران دارای ظرفیت بالای کشاورزی است، لازم است این نمایشگاه‌ها در طول سال در چندین مرحله برگزار شود
کد خبر: ۱۰۷۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 17 November 2022
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعطای ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای توسعه مکانیزاسیون در استان خبر داد.

 حسن عنایتی در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی و تجهیزات گلخانه‌ای در قائمشهر گفت: در دنیا و کشورهای پیشرفته از تکنولوژی نوین و از ظرفیت‌های ماشین آلات در حوزه‌های کشاورزی استفاده می‌شود.

 

وی افزود: با برپایی نمایشگاه‌ها می‌توانیم با استفاده از دستاوردهای تولیدکنندگان، محصولاتشان را به متقاضیان معرفی کنیم.

 

عنایتی تاکید کرد: به جهت اینکه مازندران دارای ظرفیت بالای کشاورزی است، لازم است این نمایشگاه‌ها در طول سال در چندین مرحله برگزار شود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد: در سال دانش بنیان از ظرفیت دانش بنیانی و تولیدات داخلی حمایت می‌کنیم و آمادگی داریم از بخش تولید و عرضه حمایت تسهیلاتی کنیم.

 

عنایتی از اعطای ۲٠٠ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون استان خبر داد و افزود: از همه ظرفیت‌های علم و تکنولوژی نوین برای توسعه این امر استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور است، گفت: خوشبختانه از نظر مکانیزاسیون کشاورزی جلو هستیم اما در بخش باغبانی و شیلات ضعف داریم که باید از تکنولوژی‌های پیشرفته و جدید مکانیزاسیون برای بهبود بخش شیلات و باغبانی استفاده کنیم.

 

عنایتی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد برداشت برنج مازندران مکانیزه است، گفت: درصدد هستیم بتوانیم از ظرفیت‌های نوین کشاورزی استفاده کنیم تا هم هزینه‌های تولید و هم ضایعات کشاورزی کاهش یابد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار