این روزها برخی تصاویر و تراکت های دعوت از مردم توسط علاقمندان به روحانی در شبکه های مجازی استان منتشر شده اما همزمان با این تحرکات برخی تائید نشده مبنی بر تعویق سفر روحانی در محافل استانی به گوش میرسد.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 07 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، ماجرای ماه ها انتظار دوستداران و طرفداران دولت برای میزبانی از رئیس جمهور گویا پایانی ندارد و در حالی که هفته های گذشته ابتدا تاریخ دقیق سفر رئیس جمهور اعلام نمی شد و بعد گذشت دو هفته تاریخ 19مهر برای سفر هیئت دولت اعلام شده بود، امروز به نقل از منابع مرتبط با دولت اعلام شد که دیدار روحانی با مردم مازندران یک روز به تعویق افتاد.
این خبر را در حالی محمد دامادی به نقل از مجید انصاری معاون رئیس جمهور اعلام کرده است که در روزهای اخیر با نزدیک شدن به 19 مهر برخی تصاویر و تراکت های دعوت نیز توسط علاقمندان به روحانی در شبکه های مجازی استان منتشر شده بود.
اما همزمان با این تحرکات برخی شایعات نیز مبنی بر تعویق سفر روحانی به صورت ضد و نقیض در محافل استانی به گوش می خورد که باید دید آیا استانداری مازندران به تائید یا تکذیب این شایعات و شنیده ها اقدام می کند یا کماکان ترجیح می دهد که در سکوت کارها را پیگیری کند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار