جدول پیش بینی هوای مازندران تا هفته آینده
بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی مازندران از فردا پنجشنبه توده سرد وارد آسمان استان می شود و دمای مازندران کاهش می یابد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 05 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ سامانه بارشی و بارش باران و وزش باد شدید موقتی از بعد ازظهر پنجشنبه تا شنبه( ۱۴ تا ۱۶مهرماه) خبر داد.

این وضعیت جوی روز پنجشنبه در نوار شرقی اردبیل، گیلان و مازندران، جمعه درشمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان و شنبه در شمال آذربایجان شرقی، نوار شرقی اردبیل، گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود. 

مازندران بارندگی می شود  

در اثر این مخاطره جوی اختلال در تردد جاده‌ای، احتمال آبگرفتگی محدود و محلی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، کاهش نسبی دما و احتمال تاخیر در پروازها مورد انتظار است.  

مازندران بارندگی می شود/ وضعیت جوی استان و متوسط دمای مازندران تا پایان هفته آینده+نقشه  

سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این مخاطره جوی پرهیز از اتراق در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای، به‌ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی و حاشیه مسیل‌ها و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی را توصیه می‌کند.
پیش بینی وزش باد شدید

سازمان هواشناسی در ادامه این هشدار از افزایش گرادیان فشاری و وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک از بعد ازظهر چهارشنبه تا شنبه( ۱۳ تا ۱۶ مهرماه) خبر داد.

این شرایط جوی روز چهارشنبه در جنوب شرق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق و شمال هرمزگان و یزد، پنجشنبه در جنوب شرق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شمال و شرق هرمزگان، جمعه در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و کرمان و شنبه در نوار شرقی خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان پیش‌بینی می‌شود.

در اثر این مخاطره احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، احتمال آسیب به صنعت کشاورزی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال سقوط تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان فرسوده دور از انتظار نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار