نماینده ولی فقیه مازندران با تاکید بر لزوم توجه به دانش آموزان توسط مسئولان، وجود قرارگاهی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مرجع را موثر دانست و افزود: در حال حاضر با مشکل تناقض در آمارها مواجه هستیم به‌طوری که هر دستگاهی یک آمار در اختیار دارد که در مواقع بحران و حوادث موجب عدم رعایت نظم و عدالت خواهد شد
کد خبر: ۱۰۷۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 02 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نشست ساماندهی توزیع بسته های حمایتی نشست جلسه ۱۷۱۰ کمیته امداد استان مازندران با حضور آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

نشست کمیته امداد استان در حضور نماینده ولی فقیه مازندران  

بر اساس این گزارش ، قرارگاه‌های حمایتی فرصتی برای مقابله هدفمند با آسیب‌ها و تهدیدات هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قرارگاه حمایتی نه تنها برای ارائه برخی از خدمات به دانش آموزان موثر است بلکه فرصتی برای مقابله هدفمند با آسیب‌ها و تهدیدات در این حوزه را فراهم می‌کند.


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در جلسه ساماندهی توزیع بسته‌های حمایتی، ضمن تقدیر از نهادها و ارگان‌های خدمت‌رسان نسبت به اقشار نیازمند، به‌ویژه درحوزه دانش آموزی، اظهار کرد: دانش آموزان یتیم و مستضعف علاوه بر ضعف مادی از یک ضعف مالی و عاطفی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دانش آموزان توسط مسئولان، وجود قرارگاهی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مرجع را موثر دانست و افزود: در حال حاضر با مشکل تناقض در آمارها مواجه هستیم به‌طوری که هر دستگاهی یک آمار در اختیار دارد که در مواقع بحران و حوادث موجب عدم رعایت نظم و عدالت خواهد شد.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: قرارگاه حمایتی نه تنها برای ارائه برخی از خدمات به دانش آموزان موثر است بلکه فرصتی برای مقابله هدفمند با آسیب‌ها و تهدیدات در این حوزه را فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار عملکرد قرارگاهی شد و این اقدام را گامی مهم برای عدم شکست دانست و عنوان کرد: متاسفانه نبود چنین قرارگاهی موجب شد که امروز گروهک‌های قلیل، ناچیز و منفور زبانشان دراز شود و عرض اندام کنند در حالی که هیچ‌گونه جایگاه و پایگاه اجتماعی ندارند؛ در واقع از آشفتگی ما سواستفاده کرده‌اند.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه ۱۷۱۰ بانام شهدای دانش آموزی، اذعان داشت: امیدواریم شهدای دانش آموز خودشان هدایت کننده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار