کد خبر: ۱۰۶۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ 30 September 2022

 در یک حمله تروریستی در زاهدان، تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری و عابران مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند.

منابع آگاه خبر دادند، در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری  و عابران مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

پیش از این عملیات تروریستی هم تعدادی از نمازگزاران نماز جمعه اهل تسنن زاهدان  به تحریک  از سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان  به خیابان آمدند.

 
 

 

 

یک نمازگزار که از ذکر نامش خودداری کرد، اظهار داشت: مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر هوشیاری و خویشتن داری مردم در مقابل خبر و شایعه تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به یک دختر بلوچ گفت این موضوع برای ما خیلی مهم است البته مسوولان گفته اند در حال بررسی و پیگیری مساله هستند و ما نیز تا زمان اعلام رسمی آن از سوی دستگاههای مربوطه پیگیر هستیم.

نمازگزار یادشده  افزود: نمازگزاران در حین اقامه نماز بودند که تعدادی از آنان به سمت کلانتری هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار