نورافکن و رامین رضاییان ملی پوش مازندرانی در فهرست مدنظر کی‌روش برای حضور در تمرینات تیم ملی قرار داشتند و در تهران هم همراه با تیم ملی به تمرین پرداختند اما در هنگام سفر به اتریش، این دو بازیکن به علت آماده نشدن ویزای خود غایب بودند
کد خبر: ۱۰۶۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 27 September 2022

امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۸ با انجام آخرین بازی دوستانه در اتریش برابر سنگال به پایان می‌رسد و تیم ملی ایران چهارشنبه این کشور را ترک می‌کنند. لژیونرها به صورت مستقیم راهی باشگاه‌های خارجی خود خواهند شد و کادرفنی و بازیکنان شاغل در ایران نیز به تهران می‌آیند.

این اردو در حالی تمام می‌شود که امید نورافکن و رامین رضاییان، دو مدافع ملی‌پوش سپاهان هرگز فرصت حضور در اردوی تیم ملی را به دست نیاوردند و در اولین حضور کی‌روش در تیم ملی که با انجام دو دیدار تدارکاتی مهم مقابل اروگوئه و سنگال همراه بود، غایب بودند.

نورافکن و رضاییان در فهرست مدنظر کی‌روش برای حضور در تمرینات تیم ملی قرار داشتند و در تهران هم همراه با تیم ملی به تمرین پرداختند اما در هنگام سفر به اتریش، این دو بازیکن به علت آماده نشدن ویزای خود غایب بودند.

با وجود اینکه احمد نوراللهی توانست ویزای خود را به موقع تحویل بگیرد و در بازی با اروگوئه هم به میدان برود، نورافکن و رضاییان همچنان غایب بودند و در نهایت هم به اتریش نرسیدند تا چشم انتظار حضور در آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی باشند.

به گفته مهدی محمدنبی، سرپرست کاروان ایران در سفر به اتریش، امید نورافکن به علت اقدام برای تعویض پاسپورت، به موقع در سفارت اتریش حاضر نشد و رامین رضاییان هم به علت اینکه بعد از آمدن کی‌روش به ایران به تیم ملی دعوت شد، نتوانست ویزای خود را از سفارت این کشور تحویل بگیرد.

غیبت نورافکن و رضاییان در اردوی تیم ملی در شرایطی رقم خورد که ابوالفضل جلالی در سمت چپ خط دفاعی و صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی درخشیدند و چه بسا با این عملکرد جایگاه خود را در جام جهانی تضمین شده بدانند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار