شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه ظرفیت گردشگری بالایی در غرب مازندران داریم و شهر رامسر در آن نمونه است
کد خبر: ۱۰۶۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 19 September 2022

به گزارش تابناک مازندران از مهر، فرماندار رامسر بر لزوم تقویت زیرساخت در شهر کنوانسیون تالاب ها تاکید کرد و رامسر را مقصد گردشگران جهان دانست.

ابراهیم شیرود عشوریان شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی زیرساخت‌های گردشگری رامسر با بیان اینکه عنوان کنوانسیون تالاب‌ها نام رامسر را در جهان پر آوازه کرد، بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: با تقویت زیر ساخت‌ها شرمنده مهمانان کشور و خارج از کشور نباشیم.

وی با اظهار اینکه سرویس دهی مناسب به گردشگران باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: طرح جامع گردشگری رامسر را به عنوان شهر نمونه گردشگری ببینیم و تمامی زوایای گردشگری و زیربنایی در آن مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قلعه خواستار ایجاد موزه روستایی شمال کشور در آن شد و گفت: رامسر ظرفیت اسکان ۹۰ هزار نفر در شب را دارد و باید نگاه ملی به آن شود.

فرماندار رامسر با اظهار اینکه مرز هوایی فرودگاه رامسر تائید شد، گفت: با اجرای این طرح هواپیماهای خارجی در فرودگاه شهدای رامسر نشست و برخاست خواهند کرد.

۷ موزه در رامسر فعال است

سحرخیز رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر نیز با اشاره به وجود هفت موزه در رامسر که سومین موزه برتر کشور را داراست، گفت: سایت موزه باستان شناسی در شهرستان احداث شود.

وی با بیان اینکه گردشگری الکترونیک به توسعه گردشگری کمک می‌کند، گفت: تنوع امکانات گردشگری در شهر زیاد بوده و نیازمند سرمایه گذاری کلان است.

شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه ظرفیت گردشگری بالایی در غرب مازندران داریم و شهر رامسر در آن نمونه است، گفت: محدویت‌های میراثی در برخی مواقع رامسر را نجات داد اما امروزه باید محدودیت به ملاحظه تبدیل شود.

وی گفت: پشتیبانی اعتباری برای تأمین زیر ساخت‌ها الزامی است و باید طرحی تهیه تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به وجود باغ ۳۳ هکتاری گفت: شهرداری رامسر قابلیت حفظ و احیای باغ را دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار