طلسم طلای کشتی جهان توسط ایرانیان شکسته شد / به اضافه کارنامه سه کشتی گیر امروز مسابقات
کامران قاسم پور که سال پیش در نروژ هم در فینال این حریف قلدر را شکست داده بود این بار هم در حالی که اخطار ۳۰ ثانیه را دریافت کرده بود بسرعت برق و باد حریف را با زیرگیری بی نقص نقش زمین کرد تا حکم برتری وی ثبت شود .
کد خبر: ۱۰۶۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ 17 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، کامران قاسم پور کشتی گیر قدرتمند مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست دادن حریف آمریکایی خود قهرمان جهان شد .

اولین طلای کشتی جهان توسط کامران قاسم پور صید شد
 

در وقت اول این مبارزه با زیرگیری و درخت کن بی‌نقص قاسمپور و خاک کردن حریف سیه چرده آمریکایی، با نتیجه ۲ بر صفر به سود قاسمپور به پایان رسید. در تایم دوم این مبارزه کاکس به هر دری زد تا از قاسمپور امتیاز بگیرد اما با دفاع جانانه قاسمپور موفق به گرفتن امتیاز نشد تا این مبارزه حساس در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر قاسمپور به پایان برسد. 

 

کامران قاسم پور که سال پیش در نروژ هم در فینال این حریف قلدر را شکست داده بود این بار هم در حالی که اخطار ۳۰ ثانیه را دریافت کرده بود بسرعت برق و باد حریف را با زیرگیری بی نقص نقش زمین کرد تا حکم برتری وی ثبت شود . 

مازندرانی ها همچنان می درخشند
رضا اطری و عموزاد فینالیست کشتی آزاد جهان شدند/ محمدیان در سد رقیب آمریکایی متوقف شد
رضا اطری کشتی گیر پرارزش مازندرانی با برتری مقابل حریف مغولی به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان رسید، عمو زاد هم به فینال رسید و محمدیان برای کسب برنز کشتی می گیرد.

رضا اطری در نیمه‌نهایی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و فینالیست شد.
رحمان‌مقابل‌غول آذربایجانی مقتدرانه فینالیست شد
در ضمن رحمان عموزاد کشتی گیر کشورمان در نیمه‌نهایی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزادقهرمانی‌جهان برابر حاجی علی‌اف قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید.

بر اساس این گزارش ، رحمان عموزاد خلیلی در دیدار نیمه نهایی مقابل حاجی علی اف دارنده ۳ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با اقتدار و نمایشی خیره کننده مقابل چهره عنوان‌دار جهان و المپیک به برتری ۹ بر ۲ رسید و راهی فینال شد.
۳ دقیقه نخست این مبارزه با حملات مداوم رحمان عموزاد با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده ایران به پایان رسید.
عموزاد پیش از این در دور نخست برابر جون سوک یون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد نیز برابر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان با نتیجه قاطع ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با اقتدار برابر عثپان‌اف از قزاقستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
پیش از این رضا اطری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل نارمانداخ از مغولستان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و راهی فینال این رقابت‌ها شد تا فردا شب(یکشنبه) برای کسب مدال طلای جهان به میدان برود.
همچنین محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴، آخرین نماینده ایران در ۳ وزن پایانی این رقابت ها نیز در مرحله نیمه نهایی در دیداری سرنوشت‌ساز باید به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا برود.
 
مسیرِ محمدیان به سمت رده‌بندی کج شد!

محمدحسین محمدیان در نیمه‌نهایی وزن 97 کیلو کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل کایل اسنایدر قهرمان المپیک‌وجهان از آمریکا با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
چه عجب این قهرمان ملی را نخوردین
شما... ایران ... همه ايرانيان هستين
میلیون‌ها جوان را کت بسته‌ فرستادین خط مقدم
تا ..های خودتان را جایگزین کنید..همگی ..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار