مازندرانی ها همچنان می درخشند
رضا اطری کشتی گیر پرارزش مازندرانی با برتری مقابل حریف مغولی به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان رسید، عمو زاد هم به فینال رسید و محمدیان برای کسب برنز کشتی می گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 17 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رضا اطری در نیمه‌نهایی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و فینالیست شد.

رحمان‌مقابل‌غول آذربایجانی مقتدرانه فینالیست شد

در ضمن رحمان عموزاد کشتی گیر کشورمان در نیمه‌نهایی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزادقهرمانی‌جهان برابر حاجی علی‌اف قهرمان جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید.

بر اساس این گزارش ، رحمان عموزاد خلیلی در دیدار نیمه نهایی مقابل حاجی علی اف دارنده ۳ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با اقتدار و نمایشی خیره کننده مقابل چهره عنوان‌دار جهان و المپیک به برتری ۹ بر ۲ رسید و راهی فینال شد.

۳ دقیقه نخست این مبارزه با حملات مداوم رحمان عموزاد با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده ایران به پایان رسید.

عموزاد پیش از این در دور نخست برابر جون سوک یون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد نیز برابر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان با نتیجه قاطع ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با اقتدار برابر عثپان‌اف از قزاقستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این رضا اطری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل نارمانداخ از مغولستان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و راهی فینال این رقابت‌ها شد تا فردا شب(یکشنبه) برای کسب مدال طلای جهان به میدان برود.

همچنین محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴، آخرین نماینده ایران در ۳ وزن پایانی این رقابت ها نیز در مرحله نیمه نهایی در دیداری سرنوشت‌ساز باید به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا برود.

 

مسیرِ محمدیان به سمت رده‌بندی کج شد!

محمدحسین محمدیان در نیمه‌نهایی وزن 97 کیلو کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل کایل اسنایدر قهرمان المپیک‌وجهان از آمریکا با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار