در این مسیر می‌خوام با بهترین استعداد کشتی، با یزدانی کشتی بگیرم. بی‌صبرانه منتظرم فردا شب باهاش کشتی بگیرم.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ 16 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، دیوید تیلور در آستانه مبارزه همیشه جذاب او با حسن یزدانی می‌گوید

بعد از شکست سال گذشته هر روز به این باخت فکر می‌کرده و بی صبرانه منتظر است تا فردا شب با یزدانی، که از او به عنوان بهترین استعداد کشتی یک نسل یاد می‌کند، کشتی بگیرد.
کشتی با یزدانی در حضور هواداران ایرانی؟
هواداران ایرانی چند هزار کیلومتر سفر کردن و اینجا اومدن که هیجان‌زده بشن. حالا یک کم زودتر براشون اتفاق می‌افته. واقعا معرکه است. شاهد ورزش در بالاترین سطحش هستیم. کشتی در بالاترین سطحش. دو نفری که بهترین هستن مقابل هم می‌ایستن و با هم کشتی می‌گیرن. فردا شاهد این کشتی هستیم. یک نبرد. البته هر مبارزه‌ای یک نبرده ولی فردا واقعا هیجان‌انگیزه. من خیلی هیجان دارم که قراره دوباره مقابل یزدانی بایستم. کسی که بهترین استعداد یک نسله. یک ورزشکار، یک رقیب. من در مقابل یزدانی خودم رو به چالش می‌کشم.
بعد از باخت پارسال به این مبارزه فکر می‌کردی؟
هر روز بهش فکر کردم. هر روز. من پارسال بهش باختم و این واقعا دردناکه. نتونستم خودم باشم و باختم. برای همینه که اینجا هستم. اینجام که با یزدانی کشتی بگیرم. من هر افتخاری که می‌خواستم رو بدست آوردم. می‌خوام باز هم ببرم و به پاریس برم. ولی در این مسیر می‌خوام با بهترین استعداد کشتی، با یزدانی کشتی بگیرم. بی‌صبرانه منتظرم فردا شب باهاش کشتی بگیرم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار