سرپرست مخابرات منطقه مازندران خبر داد:
در پی سفر یکروزه استاندار مازندران به شهرستان تنکابن و در راستای ایجاد استان دیجیتال و پایه گذاری اقتصاد دیجیتال مطرح گردید.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 11 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، برنامه ریزی اجرای پروژه های مختلف مخابراتی در شهرستان تنکابن با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار صورت گرفت،

بر اساس این گزارش ، علی نوروزی در حاشیه بازدید میدانی از روستاهای هدف تعیین شده در سفر یکروزه استاندار مازندران به شهرس

اجرای پروژه های مختلف مخابراتی در شهرستان تنکابن با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار
 

تان تنکابن از برنامه ریزی مخابرات منطقه مازندران جهت توسعه زیرساخت های ارتباطی ثابت و همراه در این شهرستان خبر داد. 

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع مجموعه مخابرات منطقه مازندران که در این شهرستان در دست اجرا می باشد افزود:

ایجاد بسترسازی به منظور اجرای شبکه فیبر نوری، راه اندازی تعداد هفت سایت جدید و همچنین اتصال ۴۱ منطقه در بخش های مرکزی و خرم آباد تنکابن به اینترنت پرسرعت خانگی از جمله خدمات اجرا شده و یا در دست اجرای مخابرات در شهرستان تنکابن می باشد.

سرپرست مخابرات منطقه مازندران همچنین در خصوص وجود برخی مشکلات موجود در حوزه تلفن و اینترنت خانگی در روستاهای بخش مرکزی و خرم آباد شهرستان تنکابن از برنامه ریزی مجموعه متبوع خویش به منظور بررسی دقیق و احصاء راهکارهای مناسب در خصوص حل مشکلات این حوزه خبر داد.

نوروزی افزود: به همین منظور مجموعه مخابرات و تیم های فنی و تخصصی فردا را نیز در شهرستان تنکابن حضور خواهند داشت و با تماس و برگزاری جلسه حضوری با شوراهای بخش مناطق مختلف، نسبت به حل مشکلات سرقت کابل های مخابراتی و توسعه زیرساخت های ارتباطات ثابت و همراه تصمیم گیری های لازم اتخاذ خواهد شد.

وی در خاتمه افزود : به یمن حضور استاندار محترم مازندران در این شهرستان، مجموعه مخابرات منطقه نیز با پیگیری لازم و تعامل با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در حوزه راه اندازی سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت های موجود پیگیریهای لازم را انجام خواهد داد و انشالله تا هفته دولت سال آینده اتفاقات خوبی را در این منطقه خواهیم داشت. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار