با ابلاغ وزیر بهداشت انجام گرفت:
با این مصوبه کلیه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به ساکنین غرب استان از نور تا رامسر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران منفک می شود
کد خبر: ۱۰۶۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ 05 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، به دستور وزیر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در غرب مازندران مستقل (تنکابن) ایجاد می شود .

بر اساس این گزارش ، با این مصوبه کلیه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به ساکنین غرب استان از نور تا رامسر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران منفک می شود. 

ایجاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در غرب مازندران مستقل (تنکابن) !
 


برخی خبرها از ایجاد چنین دانشکده هایی در آمل و بهشهر به گوش می رسد.

بیش از این با مرکز استان، بازی نشود. از ماجرای سدفینسک گرفته تا هم اکنون تاسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب استان. به نظر می‌رسد چنین مصوبه ای، فاقد توجیه فنی و اقتصادی است و بیشتر باهدف تامین نظر رجال سیاسی غرب استان و احتمالا چراغ سبز مسئولین ارشد استان صورت گرفته است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابک
|
Kyrgyzstan
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
با اون چیزی که بازی میشه زندگی،سلامتی و جون مردم غرب آستانه که بارها جانشان را درفاصله دویست سیصد کیلومتری تا مراکز درمانی بابل و امل و ساری از دست دادند و عزیزانشون به سوگ وماتم نشستند ،چرا ؟چون مرکز مازندران همه چیز رو برا خودش میخواد و اجازه نمیدن کوچکترین امکاناتی به شهرهای غرب استان بخصوص شهسوار و رامسر برسه ،دست بردارید از این نخوت و خودخواهی توسعه عادلانه حتی ناچیز و در این حد حق مردمه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار