فرماندار بابلسر خواستار اتحاد بین اهالی رسانه شهرستان شد و گفت طبق لیست امروز ۴۷ نفر در این برنامه تجلیل می‌شوند اما ما این تعداد فعال رسانه در سطح شهرستان ندیدم.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 18 August 2022

به گزارش تابناک مازندران،"آیین تجلیل از خبرنگاران ، اصحاب و ارباب رسانه‌ شهرستان بابلسر" صبح امروز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزار گردید.
بر اساس گزارش روابط‌ عمومی اداره فرهنگ‌ و ارشاد شهرستان بابلسر پنجشنبه مورخ : ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ به بهانه ۱۷ مرداد ماه "روز خبرنگار" و شهادت محمود صارمی و همزمان با سالگرد شهادت هادی باغبانی "شهید رسانه مدافع حرم شهرستان " آیین تجلیل از خبرنگاران ، اصحاب و ارباب رسانه‌ شهرستان بابلسر با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ قلی‌پور امام‌ جمعه‌ ، دکتر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار ، قلی پور باقری فرماندار ، فهیمی مدیر عامل خانه مطبوعات مازندران ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر ، مهندس صیادیان شهردار ، سرهنگ صابری رئیس پلیس فتا ، سرهنگ امامی نژاد جانشین فرماندهی سپاه ، جمعی از مدیران ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی و برخی از شخصیت های فرهنگی و خبرنگاران و فعالان رسانه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ بابلسر برگزار شد . 

 

شایان ذکر است که ؛ مراسم فوق با گزارش آئین روز خبرنگار و خوش آمدگویی یوسفی رئيس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی ، سخنرانی امام جمعه ، فرماندار ، باقر زاده نماینده مجلس ، و تعدادی از خبرنگاران انجام و در پایان مراسم هم ، از خبرنگاران و همچنین پدر شهید هادی باغبانی ؛ با اهدای الواح تقدیر و کارت بانکی تقدیر و تجلیل به عمل آمد .  


 

مجتبی قلی‌پور باقری در آئین تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان بابلسر که در سالن ارشاد در حال برگزاری است؛ نگه داشتن احترام مردم و مسولین را از اصول کار انتشار خبر توصیف کرد و به نقل از یک‌ حدیث گفت: "اگر فردی آبروی دیگری را غیر منصفانه و ناعادلانه ببرد، نمی‌میرد مگر آنکه خودش به آن بی‌آبرویی دچار شود".

فرماندار بابلسر خواستار اتحاد بین اهالی رسانه شهرستان شد و گفت طبق لیست امروز ۴۷ نفر در این برنامه تجلیل می‌شوند اما ما این تعداد فعال رسانه در سطح شهرستان ندیدم.

حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر در آئین تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان بابلسر که در سالن ارشاد در حال برگزاری است؛ در سخنانی کوتاه ضمن اشاره با فضایل شهید هادی باغبانی با اشاره به سخنان آیت‌الله بهجت گفت به آنچه که می‌دانیم عمل کنیم کافی است.

 

دکتر باقرزاده: خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین هستند

نماینده بابلسر و فریدونکنار در آئین تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان بابلسر که در سالن ارشاد  برگزار شد؛ بر اهمیت اخلاق‌مداری در انتشار خبر تاکید کرد و گفت علارغم تمام مشکلاتی که در کشور هست اما اقدامات خوبی هم‌ انجام شد.

دکتر باقرزاده با استقبال از فضای نقد در عرصه رسانه و خبر گفت هر جا انتقاد منصفانه باشد توسعه و پیشرفت هم هست.


 

 


ضمنا پس از مراسم تجلیل ؛ نشستی با تعدادی از خبرنگاران و آقای عربی مقدم رابط خانه مطبوعات شهرستان‌ بابلسر و آقای حسین‌زاده مسوول بسیج رسانه شهرستان‌ با فهیمی مدیر عامل خانه مطبوعات استان و رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی ، در دفتر ایشان پیرامون مسائل و مشکلات گوناگون و همایش آتی رابطین خانه مطبوعات استان در هتل میزبان بابلسر ؛ بحث و تبادل نظر شد .


 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار