آمادگی کامل مازندران برای صادرات مرکبات به چین
مجوز صادرات مرکبات از ایران به چین اخذ شد و صادرکنندگان مازندرانی خود را برای ورود به این بازار هدف آماده کنند
کد خبر: ۱۰۶۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 17 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران با بیان این که مازندران برای صادرات کالا از جمله مرکبات و محصولات لبنی و افزایش تبادلات تجاری با کشور چین آماده است، گفت: 

صادرات یک میلیارد دلاری کالا از مبدا مازندران به نقاط مختلف جهان در سه سال آینده برنامه ریزی شده است . 

آمادگی کامل مازندران برای صادرات مرکبات به چین
 

بر اساس این گزارش ، استاندار مازندران با بیان این که در ابتدای دهه ۱۳۹۰ برای صادرات مرکبات از مازندران به کشور چین پیگیری هایی انجام شد، اما این طرح در گام بعدی ابتر ماند، خاطر نشان کرد: در دوره جدید پیگیری ها خواهان اجرای ۱۰۰ درصدی صادرات مرکبات از مازندران به کشور چین هستیم.

حسینی پور بر ضرورت وجود و فعالیت میدان میوه و تره بار و دفتر ویژه اتاق بازرگانی مازندران در کشور چین تاکید کرد و گفت: ظرفیت های بی‌نظیر کالاهای تولیدی مازندران باید به معنای واقعی به کشور چین معرفی شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تشریح ظرفیت های قابل توجه گردشگری بویژه گردشگری سلامت استان، اضافه کرد: خواستار حضور گردشگران چینی در مازندران و شکوفایی گردشگری سلامت و گردشگری دریایی در این استان هستیم

همچنین سفیر ایران در چین در گفت و گویی اظهار داشت :

استان مازندران برای صادرات مرکبات به چین آماده شود

بر اساس این گزارش ، صادرکنندگان و کشاورزان مازندرانی با رعایت استانداردهای بسته‌بندی و توجه به کیفیت کالا برای صادرات مرکبات به کشور چین آماده شوند.

با پیگیری های مستمر سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن ، مجوز صادرات مرکبات از ایران به چین اخذ شد و صادرکنندگان مازندرانی خود را برای ورود به این بازار هدف آماده کنند.

کشاورزان و صادرکنندگان مازندرانی به طور حتم استانداردهای لازم را برای صادرات مرکبات رعایت خواهند کرد و با تولید و فرآوری مرکبات با کیفیت گامی جدید در صادرات این محصولات به کشور چین اتفاق خواهد افتاد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار