رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس که نشانگر افزایش حس اعتماد در دهه چهارم خدمت پلیس تراز انقلاب باشکوه اسلامی رابیان و از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۶۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ 15 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/05/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
احتکار میلیاردی اقلام دارویی در ساری/ کشف یک میلیون و 200 هزار عدد انواع دارو در منزل مسکونی 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار میلیاردی اقلام دارویی خبر داد و گفت: یک میلیون و 200 هزار عدد انواع دارو به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال در شهرستان ساری کشف شد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه و مقابله با اقلام حساس و سلامت محور جامعه و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک داروخانه اقدام به احتکار اقلام دارویی در یک مجتمع مسکونی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، اداره اطلاعات این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی خود با هماهنگی قضائی و همراهی عوامل انتظامی و اطلاعاتی شهرستان ساری با کار شبانه روزی از طریق ذره بین قرار دادن مکان نگهداری داروهای غیرمجاز که اقدام به دپو انواع اقلام دارویی از قبیل قرص، شربت و آمپول های دارای شرایط نگهداری خاص در یک باب آپارتمان مسکونی کرده بود را شناسایی کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از هماهنگی های قضائی با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، یک میلیون و 200 هزار قلم دارو را کشف کردند.
سرهنگ محمد پور ارزش داروهای مکشوفه را برابر نظر بالغ بر30 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: منزل فوق پلمب و مالک داروخانه و پزشک متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس که نشانگر  افزایش حس اعتماد در دهه چهارم خدمت پلیس تراز انقلاب باشکوه اسلامی رابیان و از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
---------------------------
احتکار30 میلیاردی لوازم آرایشی در قائم شهر 
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از كشف یک انبار لوازم آرایشی احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در بیان این خبر، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران اداره امنیت اقتصادی این فرماندهی از وجود احتکار یک انبار لوازم آرایشی از قبیل ادکلن، رنگ مو و ...، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس تخصصی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار واقع در یکی از مناطق شهرستان شدند و در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشی به ارزش 30 میلیارد ریال را کشف کردند.
 فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر با اشاره به پلمب انبار مورد نظر از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به مرجع قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و از شهروندان خواست، چنانچه اطلاعي از دپوي کالا دارند، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پيگيري و برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.
-----------------------------
دستگيري سارق چوب در حين سرقت در محمودآباد 
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق چوب در حين سرقت در جنگل های آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگارپايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره قطع و سرقت درختان جنگلی در سطح شهرستان، دستگیری سارق در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری11 شهرستان محمودآباد ضمن بررسی محل های وقوع سرقت ها و افزایش گشت های آشکار و پنهان در حین گشت زني و سرکشي از نقاط جرم خيز، سارق سابقه دار را که در حال بريدن و بار زدن چوب به يک دستگاه وانت نیسان بوده را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به 5 فقره سرقت درختان از سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ حسین زاده در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی در سوادکوه 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری 4 سارق با 7 فقره سرقت از اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله اکبری"در تشریح این خبر بيان كرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند، موفق شدند در اين خصوص 4 سارق را شناسايي و آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.
فرمانده انتظامی سوادکوه با بيان اينكه متهمان در بازجویی اوليه به 7 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف كردند، گفت: سارقان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.
سرهنگ اکبری ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها، از آنها خواست برای مراقبت از اموال خود از نگهبان و تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین مدار‌بسته استفاده كنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

خبرنگارخبرگزلری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی
-----------------------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار