با توجه به اینکه بازیکنان جدید به ترکیب تیم در لیگ ملت‌ها اضافه شده‌اند باید برای کارهای گروهی و هماهنگی انرژی بیشتری بگذاریم. محمد موسوی، جواد معنوی نژاد، جواد کریمی، ‌ علی اصغر مجرد و میثم صالحی اضافه شدند و صابر کاظمی هم اضافه خواهد شد
کد خبر: ۱۰۶۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۳ 06 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در مورد قبول سکان‌داری تیم ملی گفت:

وقتی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شدم زرهی با پوست کرگدن پوشیدم، گفتم باید تحمل کنی و اگر نمی‌توانی نباید به تیم ملی بروی.

بر اساس این گزارش ، تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی جوان راهی لیگ ملت‌ها شد و با اینکه از ابتدا هدف تیم را جوان‌گرایی در این رقابت‌ها عنوان کرده بودند اما عملکر قابل قبولی داشت و در جایگاه هفتم قرار گرفت. فدراسیون والیبال بعد از سال‌ها قبل از این مسابقات برای تیم ملی سرمربی ایرانی انتخاب کرد و بهروز عطایی سکان تیم را برعهده گرفت.

بهروز عطایی که به مناسبت روز خبرنگار در ایسنا حضور پیدا کرده بود پیرامون موضوعات مختلف تیم ملی و والیبال ایران صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

تمرینات تیم ملی بعد از لیگ ملت‌ها دوباره از سرگرفته شده است، شرایط تیم در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان چگونه است؟

خوشبختانه بعد از لیگ ملت‌ها که شروع کردیم تیم در وضعیت مناسب آمادگی بود. سعی کردیم آن فضا را حفظ کنیم. با توجه به اینکه بازیکنان جدید به ترکیب تیم در لیگ ملت‌ها اضافه شده‌اند باید برای کارهای گروهی و هماهنگی انرژی بیشتری بگذاریم. محمد موسوی، جواد معنوی نژاد، جواد کریمی، ‌ علی اصغر مجرد و میثم صالحی اضافه شدند و صابر کاظمی هم اضافه خواهد شد. خوشبختانه وضعیت قابل قبول است و بازیکنان مصدوم تحت نظر پزشک مسیر درمانی خود را طی می‌کنند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار