وی در بخشی از این بازدیدها با پرسنل بخش های مختلف دیدار و گفتگو نمود و از خدمات ایثارگرانه و تلاش های شبانه روزی آنان در شرایط خاص کرونایی تقدیر نمود
کد خبر: ۱۰۵۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 01 August 2022

به  گزارش تابناک مازندران، مدیرکل جوان و جهادی درمان تامین اجتماعی استان مازندران در راستای رسیدگی به امور درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی، بازدید های میدانی و سرزده از بیمارستان ها و مراکز درمانی سرپایی ملکی سازمان تامین اجتماعی را در برنامه های هفتگی خویش قرار داده است که میتوان به بازدید از بیمارستان های حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف قائمشهر، بوعلی نکا و شفا بابلسر اشاره کرد.

دکتر کاظمی نیا دراین بازدیدها ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و گفتگوی مستقیم و بی واسطه با بیمه شدگان و شنیدن مسائل و مشکلات ایشان، دستورات لازم جهت حل موضوعات مطروحه و پیگیری عاجل آن را صادر کرد و از نزدیک وضعیت بیماری و مراحل درمان آنان را پیگیر شد.

ایشان در بخشی از این بازدیدها با پرسنل بخش های مختلف دیدار و گفتگو نمود و از خدمات ایثارگرانه و تلاش های شبانه روزی آنان در شرایط خاص کرونایی تقدیر نمود.

همکاران نیز در فضایی گرم و صمیمی خواسته ها و نیازهای خود را با ایشان مطرح کردند و همچنین چگونگی روند ارائه خدمات به بیمه شدگان و مراجعان را تشریح نمودند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان مازندران همچنین از روند پروژه گسترش بیمارستان های مذکور بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت و بر اجرای دقیق پروژه ها طبق جدول زمانبندی تاکید کرد.

در پایان این بازدیدها جلسه تخصصی بررسی مشکلات و تسهیل در رفع موانع بیمارستان ها در اتاق ریاست برگزار گردید و بر آمادگی لازم در شرایط بسیار ناپایدار و حساس پیک اخیر کرونا تاکید گردید.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار