او از روی عمد نمی خواهد به همکاران، اطرافیان، اعضای تیم خودی و مقابل آسیب بزند اما طفلکی دست خودش نیست! من ساکت را دوست دارم و به همین خاطر هم می گویم او باید خودش را درمان کند.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ 30 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، فارس نوشت: معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران معتقد است رفتارهای غیر عادی و درگیری های فیزیکی ساکت الهامی با اهالی فوتبال عمدی نیست.

در پی اتفاقات اخیر در اردوی ترکیه، ساکت الهامی متنی در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که واکنش هواداران نساجی در مازندران را به دنبال داشت. میثم بائو بازیکن سابق تیم ملی، استقلال و پرسپولیس که سابقه همکاری با ساکت الهامی را به عنوان کمک مربی در کارنامه دارد در خصوص درگیری اخیر این مربی با حمید مطهری در اردوی ترکیه و مطلبی که سرمربی فعلی هوادار در صفحه شخصی اش منتشر کرده، مصاحبه ای با خبرگزاری فارس انجام داد که در ادامه می خوانید:

*قرار بر این بود که پیگیری ماجرای حمله ور شدن سرمربی و کمک مربی تیم محترم هوادار از طریق مراجع قانونی پیگیری شود و باشگاه نساجی نیز اقدامات لازم را انجام داده است اما متاسفانه خود الهامی با دامن زدن به ماجرای تلخ اردوی ترکیه و طلبکار شدن به جای عذرخواهی باعث جریحه دار شدن احساسات هواداران نساجی مازندران شد.

*من تجربه کار با ساکت الهامی به عنوان دستیار در تیم نساجی را دارم. وقتی خبر حمله ور شدن او به سوی حمید مطهری در اردوی ترکیه را شنیدم بر خلاف خیلی‌ها اصلا شوکه نشدم چون او را خوب می شناسم. من در کنار ساکت الهامی کار کردم و واقعا از ته دل می گویم دلم برای او می سوزد. او از روی عمد نمی خواهد به همکاران، اطرافیان، اعضای تیم خودی و مقابل آسیب بزند اما طفلکی دست خودش نیست! من ساکت را دوست دارم و به همین خاطر هم می گویم او باید خودش را درمان کند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار