روز گذشته نشست صمیمانه مدیران بسیج رسانه مازندران با حضور دکتر محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، دکتر حق شناس رئیس بسیج رسانه مازندران ، دکتر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر و آقای سید علی حسین زاده مسئول بسیج رسانه بابلسر در مجتمع کوثر بابلسر بخش میرود برگزار گردید
کد خبر: ۱۰۵۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 29 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، روز گذشته نشست صمیمانه مدیران بسیج رسانه مازندران با حضور دکتر محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، دکتر حق شناس رئیس بسیج رسانه مازندران ، دکتر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر و آقای سید علی حسین زاده مسئول بسیج رسانه بابلسر در مجتمع کوثر بابلسر بخش میرود برگزار گردید. 

برگزاری نشست مدیران بسیج رسانه مازندران باحضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور+ تصاویر
 

بر اساس این گزارش ، میزبان این مراسم سپاه و بسیج رسانه بابلسر بود که بخوبی از مهمانان پذیرایی کردند و موجبات رضایت شرکت کننده ها را فراهم نمودند.

محوریت این نشست دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج رسانه مازندران بود که با حضور رئیس بسیج رسانه کشور، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بابلسر، مديران ستادی سازمان بسيج رسانه مازندران و مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان مازندران، ششم مردادماه در مجتمع آموزشی رفاهی کوثر ابن شهرستان برگزار شد.

عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این نشست گفت:

دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی و علیه مفاهیم اسلامی حداکثر استفاده را می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن، همه باید وظیفه جهاد تبیین را بر دوش بکشند چرا که دشمن به شکل شبانه‌روزی در تلاش است. به عبارتی دیگر در جنگ روایت‌ها قرار داریم و دشمنان برای پیروزی در این جنگ هزینه‌های زیادی را می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه تصریح کرد: بسیج رسانه خود را موظف به اجرای مطالبات رهبری می‌داند و باید بتوانیم عقب‌افتادگی جریان رسانه‌ای در استان‌ها را حل کنیم. بسیج رسانه باید بستر مناسبی را برای تعاملات رسانه‌ها فراهم کند. بسیج رسانه مازندران به خاطر داشتن بیشترین کانون های بسیج رسانه در استان، رتبه اول کشور را از این لحاظ به خود اختصاص داده است.

در ادامه سرهنگ مصطفی بازوند، فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر گفت: وظیفه بسیج رسانه، شناسایی و مقابله با تهدید علیه انقلاب اسلامی است.

وی با ارائه این مطلب بسیج رسانه یعنی حرکت عمومی در بین رسانه، افزود:

رسالت اصلی بسیج رسانه، صف‌آرایی در برابر نظام سلطه، بصیرت افزایی، آگاه‌سازی و تبیین نقشه راه دشمنان این مرز و بوم است.

در ادامه مسئولان کانون‌های بسیج هنرمندان نیز به بحث و تبادل نظر در رابطه با موضع‌های مطرح شده در این دوره پرداختند و به طرح سؤال پرداختند که پاسخ‌های لازم از سوی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به آن‌ها داده شد.

در پايان این برنامه رئیس بسیج رسانه کشور به همراه مديران ستادی سازمان بسيج رسانه مازندران و مسئولان کانون بسیج رسانه استان با حضور در آستانه امامزاده ابراهيم شهرستان بابلسر، مزار شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت اين شهرستان را غبارروبی و گل‌افشانی کردند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار