به دولت هشدار می دهم حواستان به کشاورزان باشد تا شالیکاران اولین قربانی و واسطه گران سودکننده اصلی در این میان نباشند، چرا که در این صورت امنیت غذایی کشور در معرض خطر است
کد خبر: ۱۰۵۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 28 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده مجلس در شهر های بابلسر و ساری مخالف خود را با واردات برنج در فصل برداشت اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، دکتر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با واردات برنج در زمان برداشت برنج کشاورزان منطقه سخنانی ایراد کرد و از دولت خواست در این زمان به فکر واردات برنج نباشد .


در ضمن زارعی نماینده مردم ساری در تذکر شفاهی اظهار داشت:

دولت سیزدهم همانند دولت های گذشته سراسیمه به سمت واردات برنج حرکت نکند.

نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از اینکه دولت واردات برنج را بهترین راهکار برای کنترل بازار در نظر گرفته، بیان کرد:

به دولت هشدار می دهم حواستان به کشاورزان باشد تا شالیکاران اولین قربانی و واسطه گران سودکننده اصلی در این میان نباشند، چرا که در این صورت امنیت غذایی کشور در معرض خطر است.
منصور علی زارعی در نطق میان دستور

طبق گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، منصورعلی زارعی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت عنوان کرد: مبادا شرایط کشور موجب شود که همانند دولت های گذشته سراسیمه به سمت واردات حرکت کنید.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه دولت واردات برنج را بهترین راهکار برای کنترل بازار در نظر گرفته، افزود: به دولت هشدار می دهم حواستان به کشاورزان باشد تا شالیکاران اولین قربانی و واسطه گران سودکننده اصلی در این میان نباشند، چرا که در این صورت امنیت غذایی کشور در معرض خطر است.  

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار