کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 06 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران و معاونان قضایی در دیدارهای مردمی خود درسه ماه اول سال به درخواست های2 هزارو197 نفر ازمراجعان رسیدگی و به استماع مشکلات و بررسی پرونده های قضایی آنان پرداختند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران در ملاقات چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان مازندران ومعاونین قضایی پرونده قضایی و مشکلات حقوقی مراجعان بررسی و در چارچوب مقررات و در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری حقوق مراجعان تصمیماتی اتخاذ گردید .
رئیس کل دادگستری مازندران درخصوص برگزاری دیدار مردمی گفت: رئیس قوه قضائیه و سایر مسئولان عالی قضایی با حساسیت ویژه ای موضوع تکریم و احترام ارباب رجوع را پیگیری می نمایند و خواستار توجه هر چه بیشتر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری ها، سرپرستان مجتمع های قضایی، قضات و کارکنان مجموعه های قضایی هستند.
وی افزود: براین اساس ودرراستای اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان و خدمت رسانی به مردم درسراسر استان دیدارهای مردمی به صورت منظم برگزار می شود ودر دادگستری کل نیز روزهای سه شنبه هرهفته به صورت منظم به این موضوع اختصاص یافته است.
عالی ترین مقام قضایی استان همچنین گفت: اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی و از میان برداشتن اختلافات، زمینه ایجاد رضایت و اعتماد عمومی را ایجاد می کند.
وی همچنین تاکید کرد: تلاش می کنیم با تسهیل دسترسی مردم به مسئولان قضایی از طریق ملاقات های عمومی در دادگستری مرکز استان و حوزه های قضایی سراسر استان و همچنین حضور در اماکن عمومی همچون مساجد گام مهمی در راستای تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق مراجعان برداریم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار