به منظور رفع ابهامات و بررسی بیشتر موضوع با تلاش نمایندگان در اقناع مجلس، استرداد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد رأی نیاورد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 02 July 2022

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس: بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری امیرآباد مسکوت ماند.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: استرداد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد رأی نیاورد.
بابایی کارنامی با بیان اینکه پس از اقدام دولت در تفکیک لایحه ایجاد مناطق آزاد و استرداد لایحه قبلی ابهاماتی ایجاد شد افزود: به منظور رفع ابهامات و بررسی بیشتر موضوع با تلاش نمایندگان در اقناع مجلس، استرداد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد رأی نیاورد.
وی با اشاره به اینکه در تلاشیم تا با اجماع کلی دولت و مجلس موضوع ایجاد منطقه آزاد درامیرآباد تعیین تکلیف و رضایت مردم فراهم شود گفت: رییس مجلس، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و مسولان صاحب نظر، بر ایجاد منطقه آزادتجاری مازندران نظر اجماع بر تحقق موضوع دارند که با طی فرایند قانونی، این مهم محقق خواهد شد.

بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خاطرنشان کرد: لایحه منطقه آزاد مازندران پیش از این مطرح شده بود که بعد از بررسی در مجلس با ایرادات شورای نگهبان همراه وقول داده شد موضوع سریع وتعیین تکلیف شود که اکنون با گذشت ۶ ماه از آن زمان مجدد دولت درخواست استرداد لایحه‌ای در این خصوص را کرده است که این موضوع باعث بلاتکلیفی و اتلاف وقت در تعیین تکلیف منطقه آزاد مازندران شد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار