سال ۱۳۹۹ با خرید یک دستگاه جوجه‌کشی به مبلغ ۵ میلیون تومان شروع به‌کار کردیم؛ ابتدا با ۴ هزار عدد جوجه‌کشی و هزار عدد پرورش بلدرچین شروع کردیم. الحمدلله امروز دستگاه جوجه‌کشی ما به ۱۵۰ هزار و پرورش بلدرچین ۱۵ هزار عدد افزایش پیدا کرده است و در این سالن با ۱۵ هزار بلدرچین مادر، روزانه ۹ هزار عدد تخم جمع‌آوری می‌کنیم
کد خبر: ۱۰۵۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 02 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، یک طلبه‌ کارآفرینی با ۵ میلیون تومان و فکر اقتصادی مفید موفق به تولید شد و تا صادرات به کشورهای همسایه پیش رفت.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام رضا عزیزسماکوش در گفت و گویی اظهار داشت:
مدتی را در کنار طلبگی به‌عنوان پاکبان فعالیت می‌کردم و این کار را برای خود افتخار می‌دانم.
با کمک تعدادی از دوستان طلبه پرورش بلدرچین و جوجه‌کشی را راه‌اندازی کردیم.  
سال ۱۳۹۹ با خرید یک دستگاه جوجه‌کشی به مبلغ ۵ میلیون تومان شروع به‌کار کردیم؛ ابتدا با ۴ هزار عدد جوجه‌کشی و هزار عدد پرورش بلدرچین شروع کردیم.
الحمدلله امروز دستگاه جوجه‌کشی ما به ۱۵۰ هزار و پرورش بلدرچین ۱۵ هزار عدد افزایش پیدا کرده است و در این سالن با ۱۵ هزار بلدرچین مادر، روزانه ۹ هزار عدد تخم جمع‌آوری می‌کنیم.
بعد از سه سال، بیش از ۲ میلیارد تومان در این عرصه سرمایه‌گذاری شد، بلدرچین از ۴۵ روزگی شروع به تخم‌گذاری می‌کند و تا ۹ ماهگی آماده بهره‌برداری است که آن را  تحویل کشتارگاه می‌دهیم.
در عرض یکسال اصل سرمایه خودمان را به واسطه فروش به‌دست بیاوریم و علاوه بر صادرات به همه نقاط ایران، به کشورهای افغانستان و عراق هم صادرات را انجام می‌دهیم.

گزارش: روح‌الله_رفیعی

شنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۱.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار