سقف ملاک عمل رسیدگی برای ورود هیئت‌های استانی برای اشخاص حقیقی تا صد میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی تا یک میلیارد تومان مقرر می‌گردد که مبنای مالیات عملکرد یا هر دوره مالیات بر ارزش افزوده قرار می‌گیرد
کد خبر: ۱۰۵۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 02 July 2022

جلسه تخصصی رسیدگی و دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای امروز در اداره کل اقتصادی و دارایی مازندران برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون مرکز عالی دادخواهی مالیاتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه گفت: باتوجه به دغدغه‌های وزیر اقتصاد مبنی بر رضایت مندی مودیان، بخشی از اختیارات حاصل از مفاد ماده ۲۵۱ مکرر به هیئت‌های مستقر در استان‌ها رسیده است.

زارعی افزود: سقف ملاک عمل رسیدگی برای ورود هیئت‌های استانی برای اشخاص حقیقی تا صد میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی تا یک میلیارد تومان مقرر می‌گردد که مبنای مالیات عملکرد یا هر دوره مالیات بر ارزش افزوده قرار می‌گیرد.

او گفت: چناچه مودیانی که شکایت دارند در صورت کامل بودن اسناد به قید فوریت دستور رسیدگی خواهد شد و این اطمینان داده خواهد شد که چناچه مالیاتی ناعادلانه وضع شده باشد و اسناد مورد بررسی کامل باشد قطعا در رای تجدید نظر خواهد شد.

دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای در استانها مدیر کل اقتصاد و دارای مازندران نیز در این جلسه گفت: در استان مازندران در سال ۱۴۰۰، سه هزار و هشتصد و نود میلیارد تومان درامد به وجود آمده است که ۹۴ درصد آن درآمد مالیاتی بوده است.

هاشمی تصریح کرد: این درآمد برای تجهیز منابع و استان کمک کننده خوبی بوده و تزریق خوبی به بودجه استان برای درآمدهای عمومی صورت گرفته است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار