فرماندار ویژه شهرستان بابل تاکیدکرد:
حضور مدیر استانی برای بازدید و یا افتتاح پروژه حتماً بایدبا هماهنگی و دعوت فرمانداری صورت پذیرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 29 June 2022

تابناک مازندران:اگر در افتتاح و یا بازدید پروژه ای فرماندار و بخشدار مطلع نیستند و حضور ندارند؛ لزومی به حاضر شدن مدیران شهرستانی در آن پروژه نمی باشد.

به گزارش تابناک مازندران، دکتر قاسم عزیز زاده گرجی،فرماندار ویژه شهرستان بابل،در جلسه ای که با حضور مدیران ادارات این شهرستان به منظور پیگیری اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سالن جلسات این فرمانداری تشکیل شد ؛ ضمن انتقاد از تبلیغات کذب برخی ها در فضای مجازی مبنی بر بی نصیب ماندن شهرستان بابل از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران، اظهار داشت : ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان بابل اختصاص داده شد. 

حرکت جالب فرماندار بابل برای بازدید مدیر استانی
 

وی افزود: ۱۰۸ پروژه در قالب این اعتبار اختصاص یافته قرار دارد که عموماً پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان می باشند و تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات محقق شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی به دلیل عدم پیگیری مطالبات و مشخص ننمودن پروژه های اولویت دار و نیمه تمام مربوط به دستگاه خویش گفت: مطالبه گری و پیگیری دستگاههای اجرایی شهرستان و ارسال گزارش ماهانه از پروژه های در دست اجرا به فرمانداری و بخشداری می تواند در اتمام آن پروژه بسیار تاثیر گذار باشد.

وی همچنین یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه هایی که اعتبارات آن جذب شده، باید مرحله به مرحله به فرمانداری ابلاغ شده و رونوشت آن نامه نیز به بخشداری ارسال گردد.
مطمئنا یکی از شاخص های ارزیابی مدیران در پایان سال مبحث پیگیری ها و مطالبه گری های آنان می باشد.

عزیززاده گرجی خاطر نشان کرد:معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز بر اساس این گزارش ها نظارت مداوم و حضور مداوم بر پروژه ها خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به احترام به نظرات ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در تایید ودر اولویت گذاشتن پروژه ها بر اساس نیاز شهرستان و اعلام به فرمانداری و ادارات کل ،تاکید کرد: ادارات کل بایستی در انتخاب پروژه ها جهت جذب اعتبارات نظرات کارشناسی و مستدل ادارات شهرستان را لحاظ نمایند.

دکتر عزیززاده گرجی از حضور برخی از مدیران کل در شهرستان بدون اطلاع فرمانداری گلایه کرد و عنوان داشت: اگر لازم باشد مدیری استانی برای بازدید و یا افتتاح پروژه ای به شهرستان دعوت شود ؛حتماً بایدبا هماهنگی و دعوت فرمانداری این امر صورت پذیرد.

فرماندار بابل با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استانداری مازندران به ادارات کل مبنی بر حضور با هماهنگی فرمانداری به شهرستانها ادامه داد: مدیری که بدون هماهنگی فرمانداری در بازدید و یا افتتاح پروژه به شهرستان سفر می کند، در واقع بی اعتنایی به دولت نموده است چرا که تمامی پروژه هایی که از اعتبارات دولتی استفاده می نمایند، لزوماً بایستی با اطلاع و آگاهی فرمانداری افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی تصریح کرد: اگر در افتتاح و یا بازدید پروژه ای فرماندار و بخشدار مطلع نیستند و حضور ندارند؛ لزومی به حاضر شدن مدیران شهرستانی در آن پروژه نمی باشد.

فرماندار بابل با تاکید بر شناسایی پروژه هایی که تا آغاز هفته دولت به اتمام خواهند رسید و قابلیت افتتاح و بهره برداری را دارند ؛ گفت: خوشبختانه در سفرهای استاندار محترم مازندران به شهرستان های استان، اعتبارات مستقلی جهت اتمام پروژه های اولویت دار تخصیص داده خواهد شد و انتظار می‌رود مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در نزدیک ترین زمان ممکن پروژه‌های مدنظر را به فرمانداری اعلام نمایند.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار