با هوشیاری و اشراف سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران شبکه سازمان یافته و بین المللی قاچاق سلاح و مشروبات الکلی خارجی شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 27 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، با هوشیاری سپاه کربلا مازندران شبکه سازمان‌یافته قاچاق سلاح و مشروبات در این استان منهدم شد

سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این‌باره اظهار داشت: به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلای استان مازندران و همچنین اشراف اطلاعاتی که به برکت پایگاه های مقاومت بسیج در استان شکل گرفت در یک عملیات مقادیر زیادی مشروبات الکلی خارجی و داخلی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات ۱۱ نفر دستگیر و بیش از ده هزار بطری از انواع مشروبات الکلی خارجی، ‌ ۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز داخلی ، ۲۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی، تعدادی آلات و ادوات جرم و ۶خودروی حامل کالاهای ممنوعه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان از این باند کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می دهیم که به برکت نیروهای جهادی، مومن، انقلابی که در مجموعه سپاه، مجموعه سازمان اطلاعات سپاه و هوشیاری مردم هر اقدام و عنوانی که خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد شناسایی و با افراد متخلف برخورد قانون و جدی خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل نیز با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: امروز شاهد مرحله دوم دریافت ضربات وخسارات سنگین باند وسیع توزیع مشروبات الکلی توسط سربازان‌ گمنام‌ امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان بودیم.

وی افزود: الحمدالله با یک اشراف اطلاعاتی دقیق این باند بین المللی که درچندین استان فعالیت داشت و متهمان‌نیز دارای سابقه متعدد قضایی بودند دستگیر شدند.

دادستان بابل گفت: بیش از ده هزار لیتر مشروبات الکلی خارجی، ‌۱۸هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز ، ۲۷ قبضه سلاح شکاری ، چندین قبضه سلاح جنگی و کالای قاچاق کلا به ارزش ۱۵میلیارد تومان
از این باند کشف و ضبط شد.

ملاکریمی بیان داشت: در این راستا از زحمات سربازان گمنام‌ امام زمان (عج) که با رصد دقیق اطلاعاتی این باند درخارج از کشور ،موجب دستگیری ۱۱ نفر از عوامل اصلی آن شدند تقدیر می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل با هشدار به افرادی که دراین فضا به دنبال ناامن کردن امنیت مردم‌ هستند گفت: عوامل تبهکار بدانند هر حرکت و عمل آنان مورد رصد سربازان گمنام‌امام زمان(عج) قرار دارد و دستگاه قضا برخورد قاطعی با آنان خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار