کد خبر: ۱۰۵۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 23 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، عده ای امیدوارند که شهرداری نوشهر بی‌مهری‌ها به بازار ساحلی را تمام کند!!
بازار ساحلی نوشهر فرصتی برای آنها که در حسرت روزنه‌ای اقتصادی هستند...


آوای‌ملت؛ پیمان شعبانی‌تبار:
بازار ساحلی نوشهر، فرصت و برندی اقتصادی برای این شهر ساحلی می‌باشد اما بخاطر برخی بی‌مهری‌ها، نتوانست آنچنان که باید، منافع‌اش متوجه شهروندان‌اش گردد!

این مجتمع بزرگ تجاری به همت و سرمایه فرزاد پولادی کارآفرین و صاحب‌نظر حوزه اقتصادی بنا گردید.

علیرغم موقعیت و جانمایی بسیار مطلوب این مجموعه، نرخ اجاره و فروش واحدها، به خواست مدیریت آن، بسیار نازل تعیین گشت تا فرصتی ناب در اختیار جوانان و افراد جویای کار قرار گیرد.
فرصتی که بتوان با کمترین هزینه، به‌طور مستقل، وارد بازار کار شد.

خیابان آسفالته این مجموعه، با سرمایه شخصی مدیریت بازار ساحلی احداث گردید و حتی پارکینگی با مساحت قریب ده هزار متر مربع ایجاد شد تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز پارکینگی این مجتمع تجاری، به عنوان پارکینگ بازار هفتگی شهرداری (سه‌شنبه بازار) نیز _به صورت کاملا رایگان_ استفاده گردد.

اگرچه خیابان بازار ساحلی تا مجموعه‌ی سیاحتی سیترا امتداد دارد، اما شهرداری نوشهر جهت بازگشایی و اتصال آن به خیابان سیترا، هرگز اقدامی نکرده است!!

برچیدن مانع خط اتصال خیابان این مجتمع با مجموعه سیترا، از یک سو می‌تواند دروازه‌ی ورودی دیگری برای شهروندان و خیل گردشگرانی باشد که از این خیابان می‌گذرند و از سوی دیگر شهروندانی که به بازار هفتگی شهرداری نوشهر آمده‌اند، می‌توانند ساعاتی را نیز از امکانات تفریحی و جلوه‌های سیاحتی ساحل مجموعه سیترا بهره ببرند.

حال که مدیریت مجتمع تجاری بازار ساحلی، فرصت اقتصادی مطلوبی را برای شهروندان نوشهری فراهم آورده و همچنین خیابان و پارکینگ احداثی توسط مدیریت مجموعه مذکور، به طور رایگان در اختیار بازار هفتگی شهرداری نوشهر قرار گرفته است، انتظار می‌رود شهرداری نوشهر نیز دست از ادامه بی‌مهری‌ها کشیده، با برچیدن سازه و مانع اتصال این خیابان با خیابان مجموعه سیترا، فرصت اقتصادی دیگری را برای خود رقم زند.

با توجه به نوار طولانی ساحلی مجموعه سیاحتی سیترا، افزودن ورودی‌ای دیگر به آن، طیف دیگری از شهروندان و گردشگران را به خیل گردشگران سیترا خواهد افزود.

بازگشایی این خیابان به مثابه حمایت شهرداری نوشهر از سرمایه‌گذاران ارزیابی گشته و یقینا این اقدام منجر به رونق اقتصادی بیشتر مجتمع تجاری بازار ساحلی و مجموعه گردشگری سیترا خواهد شد. اتفاق خوشایندی که مستقیماً متوجه سفره‌ی معیشتی شهروندان نوشهری می‌باشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار