تاکنون به 27 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان 45 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد
کد خبر: ۱۰۵۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 23 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: تاکنون به 27 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان 45 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.
محسن علی گل‌زاده با اشاره به اینکه مکانیزاسیون یکی از راه‌های گذر از کشاورزی سنتی و خود معیشتی به کشاورزی صنعتی و پایدار است، گفت: امسال اعتبار تخصیصی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان بابل 270 میلیارد و 183 میلیون ریال است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل ادامه داد: برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون 101 نفر از متقاضیان برای دریافت 154 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بانک های عامل معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون به 27 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان 45 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه با استفاده از تکنولوژی روز می توان عملیات کشاورزی را در زمان مقرر انجام داد، گفت: انجام به موقع عملیات کشاورزی باتوجه به شرایط جوی به خصوص در مراحل کاشت و برداشت محصول از ضررهای عمده جلوگیری و منجر به افزایش بهره‌وری می شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار