حال یک جوان دیگر وخیم است
پیچ همراه با شیب تند بعد عبور روستای "لولت" که با وجود دست انداز در ابتدای سرازیری اختیار و کنترل ماشین را از دست راننده خارج می کند که اتفاقاً این دو جوان ، امروز قربانی آن شده اند
کد خبر: ۱۰۵۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 23 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در جاده ناهموار دودانگه ساری باز هم قربانی گرفت یک جوان کارگر زحمتکش جان باخت و حال دوستش وخیم گزارش شده است .  

جاده ی ناایمن دودانگه جان جوان رسکتی راگرفت

مرحوم مجید امیری رسکتی در حادثه دیروز واژگونی خودروی زانتیا جان باخت

جان باختن یک جوان در جاده ناهموار دودانگه ساری
 

در این ارتباط دلنوشته یکی از دوستانش را مرور می کنیم:

سلام و ارادت خدمت مسئولین راه و ترابری استان مازندران ، باز هم دودانگه؛
باز هم قاتل خاموش دودانگه! جاده نا هموار و دست اندازهای عجیب و غریبش که امروز بعد از ظهر جان این جوان زحمتکش جوشکار را گرفت و رفیقش را در فجیع ترین وضع ممکن که احتمال فوتش خیلی زیاد می باشد را روانه بیمارستان کرد !
حال سوال این است
آیا مسئولین راه و ترابری واقعاً وضعیت جاده را نمی دانند یا خودشان را به بی خیالی می زنند که خدای ناکرده در صورت وجود فرضیه دوم شک نکنند که طبیعت انتقام سختی خواهد گرفت.
پیچ همراه با شیب تند بعد عبور روستای "لولت" که با وجود دست انداز در ابتدای سرازیری اختیار و کنترل ماشین را از دست راننده خارج می کند که اتفاقاً این دو جوان ، امروز قربانی آن شده اند .
مردم مظلوم دودانگه چقدر باید قربانی بدهند ؟ چه اندازه از خانواده ها باید داغدار عزیرانشان بشوند تا اندکی دل بعضی از مسئولین ما که شاید حتی با خودشان بلاتکلیف هستند به رحم بیاید و به فریاد این دلهای سوخته برسند ؟ نمی گویم سهل انگاری ولی بی تفاوتی تا کی؟
برادران مسئول من که شاید، خیلیها هم از این خطه هستید ، اگر آقای مدیر و نماینده و شورای شهر و وو با ماشین های آنچنانی که دست انداز را احساس نمی کند عبور می کنند ، شماها که همیشه آخر هفته رهسپار دودانگه می شوید و می دانید چه خبر است .
به خدا امروز با دیدن مادر داغداری را که تنها پسرش را از دست داده ، همسر جوانی را که داغ شوهر دیده و فرزند خردسالی که چشم انتظار بابا مانده تا پدر او را در آغوش بکشد دلم را سخت سوزاند و زبانم از بیان آن قاصر است ،
آقای مدیر!
چشم به هم بزنید این چهار سال و یا این سی سال خدمت سپری خواهد شد بیایید کاری انجام دهید که بعد از شما مردم دعاگوی شما باشند و برایتان باقیات صالحات بجا بگذارید ، عزیزان مردم مظلوم و جوانان دودانگه را دریابید
ارادتمند :
جمشید پریچی رسکتی

منبع :کانال صدای روستا

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار