سرهنگ اکبری در خاتمه با تاکيد بر رعايت توصيه هاي پليسي به منظور پيشگيري از وقوع سرقت، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طريق فوريت هاي پليس110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۵۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 21 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 31/03/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


دستگیری جاعل اسکناس و اسناد در عباس آباد 
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری جاعل اسکناس یک میلیون ریالی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 66 میلیون ریال اسکناس تقلبی و کارت های جعلی مربوط به سازمان ها کشف شد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر افضلی" در تشریح این خبر بیان داشت: طي اخبار واصله مبنی بر جعل اسکناس و اسناد توسط فردی جاعل و کلاهبردار در شهرستان عباس آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با اقدام اطلاعاتی از فعالیت متهم در پاتوق خود، مبنی بر نگهداري و جعل اسکناس با خبر شدند، افزود: متهم در سال 95 یک فقره سابقه جعل اسکناس در پرونده خود دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگي متهم را دستگیری و در بازدید از منزل وی، تعداد 660 برگ اسکناس یک میلیون ریالی، یک دستگاه لپ تاب، 6 دستگاه لوازم جانبی کامپیوتر، یک عدد هارد اکسترنال و یک دستگاه شماره انداز جهت جعل اسکناس را کشف کردند.
سرهنگ افضلی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه 400 میلیون ریال می باشد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني به همراه اموال مکشوفه به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

----------------------------------------------

کشف 24 فقره انواع سرقت در اجراي طرح هاي انتظامي "سوادکوه" 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف 24 فقره انواع سرقت و دستگيري 14سارق، در نتيجه اجراي طرح هاي انتظامي آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"عبدالله اکبری" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه، اجرايي کردن راهکارهاي قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نيز در اين شهرستان اجرا شد.
وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح با انجام اقدامات اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسی، 14سارق نيز دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در ادامه تصريح کرد: متهمان در تحقيقات پليس به 24 فقره انواع سرقت از قبيل سرقت منزل، خودرو، وسايل و قطعات خودرو، موتور سيکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ اکبری در خاتمه با تاکيد بر رعايت توصيه هاي پليسي به منظور پيشگيري از وقوع سرقت، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طريق فوريت هاي پليس110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در "نکا" 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران یگان های تابعه این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 12 فقره سرقت منزل، باغ و ادوات کشاورزی اعتراف که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف به یک خودروی نیسان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی هولار در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 3 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

دستگیری سارق ویلا و اماکن خصوصی در فریدونکنار 
جانشین انتظامی شهرستان " فریدونکنار از دستگیری سارق حرفه ای ویلا و اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "قاسمعلی ولی زاده " در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر ویلا و اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
جانشین انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های میدانی، موفق به شناسایی سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ ولی زاده ، خاطرنشان کرد: در یک عملیات ضربتی سه نفر متهم دستگیر و در بازجویی های بعمل آمده در مجموع به 10 فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند.
وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند،به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------

دستگيري سارقان منزل و موتورسیکلت در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق منزل و موتورسیکلت با 8 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی" گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد منزل و موتور در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به شناسایی2 سارق در این ارتباط شدند.
سرهنگ عنایتی در ادامه اظهار داشت: در عملياتي غافلگيرانه متهمان دستگیر شدند و در بازجويي هاي به عمل آمده به8 فقره سرقت در محدوده این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان با بیان معرفی متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند با تاکید بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار