یک نفر باید جلوی این فرد را بگیرد که چنین تفکرات غیرکارشناسی را به صراحت اعلام می‌کند
کد خبر: ۱۰۵۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 19 June 2022

به گزارش تابناک مازندران از خبرآنلاین، یک نماینده مجلس شب گذشته در باره ازدواج دختران حرفهای بی ربطی زد که موجب ناراحتی خیلی ها شد:

دختران ایرانی با شیعیان سایر کشورها ازدواج کنند، فضای مجازی نقره داغ کرد، صحن متشنج شد؛ بانکی پور عذرخواهی کرد!

 دیشب و در پی انتشار سخنان بانکی پور در گفت و گو با «ایسنا» که پیشنهاد کاهش سن ازدواج به دلیل بلوغ زودرس و ازدواج دختران ایرانی با شیعیان سایر کشورها را مطرح کرده بود ، موج انتقاد فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی علیه این نماینده پرحاشیه بهارستان آغاز و دامنه اعتراض ها به جلسه امروز مجلس کشیده شد.

امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

من به نوبه خودم از بانوانی که ممکن است این تقطیع ذهن آنها را آزرده کرده باشد از طرف آن رسانه های غلط عذر خواهی می‌کنم ولی من معتقدم صورت مسئله ها را نباید پاک کنیم.


 واکنش موسوی‌چلک به بانکی پور: ازدواج یک مسئله خصوصی است،نه دستوری

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در واکنش به سخنان جنجالی نماینده مجلس درباره ازدواج بین‌المللی:
موضوع ازدواج یک مسئله خصوصی است، ازدواج یک موضوع دستوری نیست.

یک نفر باید جلوی این فرد را بگیرد که چنین تفکرات غیرکارشناسی را به صراحت اعلام می‌کند. خودشان خوب می‌دانند همین قانونی که آقای بانکی‌پور در مجلس پیگیر بودند و به سرانجام رسید زمینه افزایش ازدواج را فراهم نمی‌کند، چراکه مشکل جای دیگر است.

مشکل آن‌جایی است که آقایان نمی‌توانند امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد کنند، مشکل در جایی است که سرمایه اجتماعی در کشور پایین آمده است.

مشکل آن‌جایی است که بر اساس آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۲۴ میلیون خانوار، حدود ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار خانواده فقیر هستند، مشکل از این موارد است که ازدواج صورت نمی‌گیرد در غیر این صورت کدام جوانی است که نخواهد ازدواج کند؟ 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار