مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار اظهار داشت که پیش بینی می شود امسال 11 هزار تن گندم شهرستان جویبار خرید تضمینی شود
کد خبر: ۱۰۵۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ 18 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار از پیش‌بینی تولید 13 هزار تنی گندم در مزارع این شهرستان خبر داد.
بر اساس این گزارش، غلامرضا سعیدی با اشاره به اینکه شهرستان جویبار دارای 2 هزار و 618 هکتار سطح زیرکشت محصول استراتژیک گندم است، اظهار کرد:

پیش‌بینی می شود امسال 13 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان تولید شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال 11 هزار تن گندم این شهرستان خرید تضمینی شود، افزود: مرکز خرید کارخانه آرد شرکت غله و خدمات بازرگانی آماده دریافت محصول کشاورزان از نیمه دوم خرداد هستند.

 

وی گفت: خرید و فروش گندم خارج از سیستم خرید تضمینی بدون مشکل است مشروط به آن که خریدار میزان خرید و ذخیره‌سازی خود را در سامانه جامع تجارت به ثبت برساند.

 

سعیدی تصریح کرد: اگر خریداران، گندم ذخیره‌سازی را در این سامانه به ثبت نرسانند به عنوان کالای قاچاق محسوب شده و بر اساس قوانین قاچاق با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار به آغاز بکار دبیرخانه سند 25 ساله توسعه و ارتقا بهره‌وری کشاورزی در جویبار اشاره کرد و ادامه داد: این سند با هماهنگی سازمان متبوع درحال تدوین و عملیاتی شدن است.


وی بیان کرد: در این سند کار کارشناسی 150 ساعته کارشناسان مجرب حوزه ترویج انجام شد تا انتقال یافته‌های علمی به جهادگران عرصه تولید در سر مزرعه انجام و در نتیجه افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری های جدید در حوزه تولید در ابعاد مختلف صورت گیرد 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار