با کسب دو پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شد و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند
کد خبر: ۱۰۵۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 16 June 2022

ملی‌پوشان ایران نخستین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان را واگذار کردند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در اولین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۲ بر یک مقابل کرواسی شکست خورد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۹ _ ۱۸ به سود ایران به پایان رسید اما در نیمه دوم این کرواسی بود که با نتیجه ۲۵ _ ۱۲ مقابل ایران به پیروزی رسید. در ادامه و با توجه به تساوی دو تیم کار به ضربات تن به تن کشید که در نهایت کرواسی با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل ایران به پیروزی رسید و در نهایت شاگردان قشقایی‌راد در مجموع با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف تن به شکست دادند.

ملی‌پوشان ایران در ادامه بازی‌های امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۲۰ مقابل فرانسه صف‌آرایی خواهند کرد.

همچنین فردا (جمعه) نیز از ساعت ۱۸:۲۰ ملی‌پوشان ایران با برزیل دیدار می‌کنند.

با کسب دو پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شد و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند.

در ادامه این مسابقات چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار