واكسيناسيون دام ها منجر به افزايش سطح ايمني دام‌ها در منطقه و جلوگيري از بروز و شيوع بيماري‌هاي دامي می شود و علاوه بر حفظ سرمايه دامی به عنوان یک سرمایه ملی از انتشار بيماري‌هاي احتمالي در حيات وحش جلوگيري خواهد كرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 15 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: در هفته جهاد کشاورزی، رزمایش گروه جهادی با موضوع "واکسیناسیون و ویزیت رایگان دام" در این شهرستان انجام شد .

محسن علی گل زاده اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی، رزمایش گروه جهادی با موضوع "واکسیناسیون رایگان دام"در شهرستان بابل انجام شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: در این رزمایش گروه جهادی شبکه دامپزشکی این شهرستان خدماتی شامل واکسیناسیون دام علیه تب برفکی و تب مالت، پلاک کوبی، ارائه مشاوره هایی در خصوص بهبود جایگاه و تغذیه دام ها، ویزیت و سمپاشی جایگاه به طور رایگان در دامداری روستای گرجی آباد این شهرستان را ارائه کرد.

 

این مسوول ادامه داد: این طرح با هدف ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی ، بهبود کیفیت و سلامت تولیدات، ایجاد زمینه اشتغال پایدار انجام شد.

 

وی بیان کرد: واكسيناسيون دام ها منجر به افزايش سطح ايمني دام‌ها در منطقه و جلوگيري از بروز و شيوع بيماري‌هاي دامي می شود و علاوه بر حفظ سرمايه دامی به عنوان یک سرمایه ملی از انتشار بيماري‌هاي احتمالي در حيات وحش جلوگيري خواهد كرد.  

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار