سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از آغاز عملیات اجرایی سایت ایرانسل در روستای یانه سر شهرستان بهشهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به منظور بهره مندی نه روستا در استان های مازندران و گلستان خبر داد
کد خبر: ۱۰۵۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ 14 June 2022

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی، در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی سایت ایرانسل روستای یانه سر شهرستان بهشهر اظهار کرد:

با راه اندازی سایت مذکور دسترسی به خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برای تعداد دو روستای این شهرستان، چهار روستا شهرستان گلوگاه در مازندران و دو روستای شهرستان کردکوی استان گلستان فراهم می شود. 

بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی استان های مازندران و گلستان به اینترنت پرسرعت همراه
 

وی تصریح کرد: روستاهای بارکلا، دهی، لتکومه، ویوا، کلکت، یانه سرو عبدالهی استان مازندران و روستاهای کنداب و رادکان استان گلستان با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ خانوار از محل پروژه USO با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان، توسط این سایت به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، با اشاره به تلاش مجموعه ارتباطات استان برای اجرای صحیح و راه اندازی به موقع سایتهای در نظرگرفته شده در استان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای به موقع پروژه های ارتباطی، ایجاد دسترسی همگانی به ویژه در مناطق روستایی کمتر برخوردار به کیفیت مناسب صوت و اینترنت می باشد که به زودی با همکاری اپراتورها و مخابرات استان در بیشتر نقاط استان تحقق می یابد. 

بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی استان های مازندران و گلستان به اینترنت پرسرعت همراه
 

فرماندار شهرستان گلوگاه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: از برکات سفر استاندار محترم تصویب بند ۱۴ مصوبه شورای اداری مبنی بر تامین پوشش اینترنت چهار روستای بارکلا، دهی، لتکومه و ویوا شهرستان گلوگاه بوده است. که کلیه مجوزات لازم در کمترین زمان ممکن با تعامل دستگاه های مربوطه اخذ و انشالله بزودی شاهد راه اندازی این سايت و برقرای پوشش ارتباطی در این روستاها خواهیم بود.

مهدی داوودی در ادامه با اشاره به بازدید میدانی صورت گرفته از جاده مواصلاتی گلوگاه به ارتفاعات نیالا به همراه سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران افزود: این جاده مسیر ارتباطی ۶۰ روستای شهرستانهای بهشهر و گلوگاه و دسترسی مردم عزیز شهرستانهای سمنان و دامغان به استان مازندران می باشد که با امیدواریم با پیگیری های لازم مشکلات ارتباطی جاده مذکور نیز مرتفع گردد.

گفتنی است این مراسم با حضور داوودی فرماندار گلوگاه، یوسفی فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه، حجت السلام و المسلمین تیموری ، نوبخت مدیر ایرانسل منطقه شمال، سلیمی مدیر مخابرات شهرستانهای گلوگاه بهشهر، عقیلی عضو شورای اسلامی بخش یانه سر، حسنی بخشدار یانه سر ، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستاهای منطقه برگزار شد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار