درهمین راستا دربخش کجور با ورود رئیس حوزه قضایی این بخش، ۱۲ ساختمان و ۱۶ مورد دیوارکشی به میزان ۲۴ هزار مترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی، اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی آزادسازی شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 13 June 2022

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با ورود رئیس حوزه قضایی بخش کجور، ۱۲ ساختمان و ۱۶ مورد دیوارکشی به میزان ۲۴ هزار مترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی، اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی آزادسازی شد.

خبرگزاری میزان– حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز در تمام حوزهای قضایی با جدیت و بدون هیچ اغماضی با سود جویان اراضی ملی و کشاورزی برخورد می کند.

وی افزود: درهمین راستا دربخش کجور با ورود رئیس حوزه قضایی این بخش، ۱۲ ساختمان و ۱۶ مورد دیوارکشی به میزان ۲۴ هزار مترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی، اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی آزادسازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری بیان کرد: حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در تمام حوزه های قضایی استان است و حفظ این حقوق از وظایف مهم دستگاه قضایی است که مورد توجه ویژه است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف و دستاوردهای این شورا مقابله با سهل انگاری مدیوران در رسیدگی و محافظت از اراضی ملی، مقابله با ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی است و استان مازندران به لحاظ موقعیت خاصی که داراست مقصد بسیاری از سودجویان است البته دستگاه قضایی استان بیش از همیشه بر این موارد نظارت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار