طرح ایجاد مسکن می‌تواند راهکار مؤثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتاً افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد
کد خبر: ۱۰۴۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 21 May 2022

فرماندار نوشهر گفت: کمبود مسکن از یک سو و افزایش سرسام آور کرایه و اجاره مسکن در شهرستان به مشکل و دغدغه اصلی مردم منطقه مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یزدانی ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در خصوص تأمین مسکن مردم افزود: طرح مسکن ملی در شهرستان نوشهر باید به صورت جدی از طرف همه مسئولین پیگیری و دنبال شود.

فرماندار شهرستان نوشهر با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بالقوه شهرستان نوشهر و افزایش رشد جمعیتی خاطر نشان کرد: کمبود مسکن و افزایش سرسام آور کرایه خانه امروزه در این شهرستان به یک مشکل و دغدغه‌ی اصلی مردم تبدیل شده است و اجرای طرح مسکن ملی برای اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند یک روزنه امید برای خانه دار شدن بوده و برهمین اساس رفع موانع پیش روی اجرای این طرح با جدیت توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.

یزدانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسکن ملی گفت: طرح ایجاد مسکن می‌تواند راهکار مؤثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتاً افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

همچنین در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص مراحل آغاز عملیات اجرایی طرح ملی ساخت مسکن، نحوه واگذاری زمین و انجام هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های لازم ادارات متولی و خدمات رسان مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار