معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: وضعیت شیراز در مناطق حاشیه ای مناسب نیست و این مناطق تا فضای مطلوب فاصله معنا داری دارند.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 17 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: عبدالعلی کریمی بعد از ظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: به علت رشد طولی که شهر شیراز طی سالیان گذشته داشته است این کلان شهر در مناطق حاشیه‌ای دارای مشکلات متعددی است از این رو نباید انتظار داشت که این مناطق در وضعیت خوبی بوده و برای آنان کاری صورت نگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت با محدودیت‌هایی مواجه است از این رو دستگاه‌های همکار نظیر بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام می‌تواند نقش ویژه‌ای در بهبود خدمت رسانی و توسعه فعالیت‌هایی داشته باشد که باید در مناطق محروم و به ساکنان آنان ارائه گردد.

کریمی ادامه داد: ستاد اجرایی در کشور و استان فارس فعالیت‌های متعدد داشته و استان فارس نیز با توجه به وسعتی که در این حوزه وجود دارد عرصه کار و تلاش و فعالیت‌های اجتماعی است این در حالی است که می‌توان با برنامه ریزی وسیع زمینه توسعه خدمت رسانی در این استان و به مناطق محروم را توسعه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار