تصادف این جوان در راه رفتن به یگان خدمتی
این سرباز جوان در راه رفتن به یگان خدمتی اش در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر دچار این سانحه دلخراش شد و بر اثرشدت جراحات وارده جان به جان آفرین تسلیم کرد
کد خبر: ۱۰۴۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 14 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، تصادف شدید و دلخراش دو دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در جاده نوشهر _چالوس مرگ یک سرباز وظیفه ناجا را رقم زد.

این سرباز در راه رفتن به یگان خدمتی اش در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر دچار این سانحه دلخراش شد و بر اثرشدت جراحات وارده جان به جان آفرین تسلیم کرد.

علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راهور نوشهر در حال بررسی می باشد.

 جاده نوشهر _ چالوس یکی از محورهای پرترافیک درون شهری در مازندران به شمار می آید و سالانه وقوع دهها تصادف خونین به ویژه در محدوده هلستان باعث شده از این جاده به عنوان جاده_مرگ یاد شود.

هلستان مرز میان این دوشهر است كه با مركز نوشهرحدود۴كيلومتر فاصله دارد و تقاطع اين منطقه به علت برخورداري از راه فرعي منتهي به كمربندی و نهایتا آزاد راه تهران - شمال جزو يكي ازجاده های پرترافيك شهر نوشهر است و براساس آمار در حاشيه اين مسير بيش از پنج هزار نفر از شهروندان ساكنند و علاوه براين هم تعدادی ازادارات خدمات رسان از جمله فرودگاه ، هواشناسي ، بنياد مسكن ، آبفا، گاز و مراكز دانشگاهي در حاشيه اين مسيرمستقر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار