حضور کشتی گیران ارمنستان و تاجیکستان
در این دوره از مسابقات ۱۷۶ کشتی گیر از کشورهای ارمنستان وتاجیکستان به همراه سه تیم در قالب تیم ملی ایران در سنی نوجوانان تا عصر چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل با هم رقابت می‌کنند
کد خبر: ۱۰۴۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 10 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اولین دوره رقابتهای کشتی آزاد جام جهان پهلوان عبدالله موحد در رده سنی نوجوانان صبح سه شنبه به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.

 در نخستین دوره این رقابت‌ها ۱۷۶ کشتی گیر از کشورهای ارمنستان وتاجیکستان به همراه سه تیم در قالب تیم ملی ایران در سنی نوجوانان تا عصر چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل با هم رقابت می‌کنند.

کشورهای آذربایجان و ازبکستان که پیش از این برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، انصراف دادند. این رقابت‌ها در ۱۰ وزن رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه نخستین دوره این مسابقات نیز با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، اداره کل ورزش وجوانان مازندران و شهرستان آمل با رژه تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

در روز نخست این مسابقات کشتی گیر در پنج وزن ۴۵ - ۵۱- ۶۰_ ۷۱ و ۹۲ به روی تشک رفتند. رقابتهای ۵ وزن دوم ۴۸_ ۵۵ ۶۵ ۸۵ و ۱۱۰ این رقابت‌ها صبح وعصر چهارشنبه برگزار می‌شود.

مازندران در روزهای ۱۵ و۱۶ اردیبهشت نیز مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد در شهرستان بهشهر که با قهرمانی تیم ایران پایان یافته بود، میزبانی کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار